پخت متفاوت غذا در مایکروویوهای کاملا مدرن سامسونگ

عصر کالا- سامسونگ، یک مخترع و تولید کننده لوازم خانگی مدرن است که همواره تلاش می کند تکنولوژی هایی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد که زندگی را برای آنها راحت تر کنند.

پخت متفاوت غذا در مایکروویوهای کاملا مدرن سامسونگ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، یکی از لوازم خانگی سامسونگ که از قابلیت های کاملا مدرن و کاربردی برخوردار شده، مایکروویو هوشمند سامسونگ است که سرعت پخت غذا را تا حدود 50 درصد افزایش می دهد. مایکروویو هوشمند HotBlast سامسونگ، فراتر از یک مایکروویو استاندارد و بسیار سریع و قدرتمند و شیک است و تا حد زیادی می تواند در زمان شما صرفه جویی کند.

    کاهش قابل توجه زمان پخت
    استفاده از تکنولوژی HotBlast، زمان پخت را به مقدار زیادی کاهش و سرعت آن را افزایش میدهد. این دسته از مایکروویوهای سامسونگ به گونه ای طراحی شده اند که جریان هوای داغ به صورت یکنواخت و مستقیم از روزنه های هوایی بر سطح غذا دمیده می شود. این جریان هوای داغ از طریق فنی تولید می شود که حدود1.6 برابر بزرگتر از فرهای سنتی و قدیمی بوده و قطر آن نیز 154 میلی متر است.
    این مدل از مایکروویو سامسونگ، به گونه ای طراحی شده که ابعاد داخلی آن بزرگتر از فرهای قدیمی بوده و سینی داخل آن نیز دارای پهنای 380 میلی متری است و ظرفیتی 35 لیتری دارد.
    شما نیز به عنوان یکی از مشتریان لوازم خانگی سامسونگ و به ویژه مایکروویوهای سامسونگ، فقط کافی است تا مواد غذایی مانند گوشت مرغ را به یک لایه نازک روغن آغشته کنید و از یک کباب لذیذ لذت ببرید.
    فضای داخلی این مایکروویو نیز از موادی ساخته شده که تمیز کردن آن به راحتی صورت میگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر