تولید مشترک لوازم خانگی ایرانی با ۴ کشور

عصر کالا- رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران گفت: ایران در حوزه لوازم خانگی با چهار کشور ایتالیا، آلمان، چین و کره مشارکت دارد.

تولید مشترک لوازم خانگی ایرانی با ۴ کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گسترش، محمد طحان پور اظهار کرد: هر کدام از این کشور‌ها نوعی از همکاری را با کارخانه‌‌های ایران آغاز کرده‌اند.
    وی افزود: از آن جایی که ایرانی‌ها سرمایه لازم را داشتند، کره‌ای‌ها دانش و فناوری و ماشین‌آلات آوردند. آلمانی‌ها در بازدید از کارخانه‌های ایرانی دریافتند که امکان تولید از هر جهت برقرار است، پس آنها هم دانش آوردند تا بعد از مدتی با برند آلمان،محصولات ساخت ایران را صادر کنند.
    طحان پور ادامه داد: ایتالیایی‌ها هم با برخی از کارخانه‌هایی که تولید ماشین لباس‌شویی دارند، همکاری‌ها را آغاز کرده‌اند. آنها ماشین‌آلات آوردند و با برند همان کشور مشغول تولید در ایران هستند.
    به گفته رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران، ماشین لباس‌شویی، ماشین ‌ظرف‌شویی، پکیج، آبگرمکن دیواری، یخچال ساید بای ساید از جمله این تولیدات مشترک هستند که در میان آنها بیشترین تولید مشترک مربوط به ماشین لباس شویی است. این محصولات در نهایت با برند‌های کندی، سامسونگ، ال جی و... وارد بازار خواهد شد.
    طحان پور تصریح کرد: این همکاری‌ها با برند‌های مطرح ایران است چرا که تولیدی‌های کوچکتر توان همکاری نداشتند.
    رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران بیان کرد: ما نیازمند دانش و فناوری هستیم و این فرصتی است که در پسا برجام ایجاد شده است. با بهره گیری از این فرصت، امکان صادرات بیشتر مهیا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر