افزایش تقاضای لوازم خانگی در میان ثروت مندان کره شمالی

عصر کالا- ساکنین کره شمالی به دلیل کمبود شدید برق از پنل های خور شیدی استفاده می کنند که این رویداد منجر به افزایش تقاضا در بازار لوازم خانگی شده است.

افزایش تقاضای لوازم خانگی در میان ثروت مندان کره شمالی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، ساکنین کره شمالی  به دلیل کمبود شدید برق از پنل های خور شیدی استفاده می کنند که این رویداد منجر به افزایش تقاضا در بازار لوازم خانگی شده است.

    تلویزیون های دیواری یکی از ویژه ترین کالاهای مورد استقبال افراد ثروتمند است که خریداری می شود.

    خانم کیم، یک تاجر 40 ساله است که در استان Ryanggang زندگی می کند و با پس انداز  حاصل از کار خود یک پلوپز برقی خریداری کرده است.

    باتوجه به عدم توانایی دولت برای تامین برق این منطقه، این خانم با خریداری پنل های خورشیدی از بازار نیروی برق خودرا تامین می کند.

    براساس گزارشات یک خبرنگار محلی، تماشای تلویزیون، گوش دادن به آهنگ و استفاده از تبلت برای خواندن کتاب نسبت به سال های گذشته در استان Ryanggang  افزایش پیدا کرده است.

    روند به رو افزایش لوازم خانگی منجر به افزایش شاخص های بازار لوازم خانگی نیز می شود.

    دسترسی راحت به پنل های خورشیدی و نیز تقاضای بسیاری از افراد ثروتمند برای خرید تلویزیون های دیواری از تاجران چینی نیز از جمله عوامل موثر در این رویداد است.

    بسیاری از این مشتریان برای اولین بار است که تلویزیون تماشا می کنند و بر همین اساس سریال های تلویزیون، تاثیر به سزایی در نحوه زندگی مردم کره داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر