خوش نقش کره ای در سیرجان کارخانه افتتاح خواهد کرد

عصر کالا- ال جی به عنوان یکی از قطب های فروش محصولات لوازم خانگی کره ای در ایران است که می توان از محصولات این شرکت به عنوان یکی از با کیفیت ترین محصولات صوتی و تصویری حال حاضر بازار لوازم خانگی ایران یاد کرد.

خوش نقش کره ای در سیرجان کارخانه افتتاح خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی به عنوان یکی از قطب های فروش محصولات لوازم خانگی کره ای در ایران شناخته می شود که می توان از محصولات این شرکت به عنوان یکی از با کیفیت ترین محصولات صوتی و تصویری حال حاضر بازار لوازم خانگی ایران یاد کرد.

    البته این برند معتبر کره ای همواره رقبایی نظیر سامسونگ، سونی، پاناسونیک و توشیبا را در بازار ایران داشته و شاید همین امر سبب شده تا کره ای های بازار ایران به رقابت تنگاتنگی ادامه دهند که منجر به افزایش کیفیت این محصولات و در نتیجه رضایتمندی مشتری شده است.

    به گفته منابع آگاه ال جی این بار قصد دارد در نزدیکترین زمان ممکن کارخانه تولید یخچال فریزرهای خودرا در شهر سیرجان افتتاح کند.

    افتتاح کارخانه های تولیدی اینچنین که اگر به بهانه خارجی بودن برند، سنگ اندازی نشود، قطع به یقین به ارتقاء صنعت لوازم خانگی ایران کمک خواهد کرد.

    ایجاد اشتغال و انتقال تکنولوژی یکی از مزیت های بزرگ افتتاح کارخانه های اینچنین است که البته گاهی هم به مذاق برخی از تولید کنندگان بی کیفیت داخلی که هیچ میلی به افزایش کیفیت محصولات خود ندارند و دم از رکود نیز می زنند، خوش نیامده و خارجی بودن برند را بهانه می کنند تا هر چه می خواهند بگویند و انجام دهند!!!

    به گزارش خبرنگار «ال کا ایران»، ال جی این کارخانه را در اردیبهشت ماه سال جاری  افتتاح خواهد کرد و به تولید یخچال فریزرهای خود توسط نیروی کار داخلی، مشغول خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر