کمک به جوانانی که خانواده تشکیل داده اند

شهرداری تهران از لوازم خانگی تا سیسمونی تقبل می کند

عصر کالا- شهرداری تهران اعلام کرده به خانواده های نیازمند و جوانی که در شرق پایتخت زندگی می کنند لوازم مورد نیاز زندگی را هدیه می کند.

شهرداری تهران از لوازم خانگی تا سیسمونی تقبل می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، تهیه اقلام ابتدایی زندگی برای زوجهای جوان از سوی نهادهای عمومی در دستور کار برخی از مسئولان قرار گرفته است.
    از جمله سازمانهای عمومی فعال در این عرصه، شهرداری تهران است که اعلام کرده در منطقه شرقی پایتخت اقدام به تهیه اقلام مورد نیاز برای زوجهای جوان کرده است.

    در این راستا معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 8، از شناسایی زوج های جوانی که توانایی تامین تهیه سیسمونی و  حداقل های شروع زندگی خود را ندارند، در شرق تهران خبرداد.

    علی تیرگر با بیان این مطلب گفت: براساس مراجعات و درخواست هایی که برخی از خانواده ها از شهرداری منطقه داشتند ، در بررسی ها متوجه شدیم که  فرزندان برخی از خانواده ها چندین سال به دلیل نداشتن توان مالی برای تامین هزینه جهیزیه ، از تشکیل زندگی  جا مانده اند.

    او ادامه داد: کمک هایی که شهرداری منطقه برای تشکیل زندگی این زوج های جوان می کند در حد تامین حداقل های زندگی و البته وسایل ضروری مانند اجاق گاز ، یخچال ، وسایل آشپزخانه ، فرش و بخشی از وسایل چوبی است.

    معاون شهردار منطقه 8، بیان کرد: با توجه به همکاری های خیرین و مساعدت های شهردار منطقه توانستیم جهیزیه 7 زوج جوان و 5 مرحله سیسمونی  در ناحیه یک این منطقه را تهیه کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر