سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی:

سازمان حمایت نمی‌تواند در قیمت‌گذاری لوازم خانگی دخالت کند

عصر کالا- سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی با تاکید بر اینکه سازمان حمایت متوجه اوضاع صنعت لوازم خانگی کشور نیست، گفت: طبق توافقی که در گذشته صورت گرفته، انجمن‌ها می‌توانند مستقیما قیمت‌ها را تعیین کنند و سازمان حمایت نمی‌تواند برای قیمت‌گذاری دخالت داشته باشد.

سازمان حمایت نمی‌تواند در قیمت‌گذاری لوازم خانگی دخالت کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، حمیدرضا غزنوی درباره واکنش سازمان حمایت درباره اعلام افزایش قیمت محصولات لوازم خانگی، اظهار کرد: سازمان حمایت همانطور که از اسم آن مشخص است باید هم از مصرف کنندگان و هم از تولیدکنندگان حمایت کند اما، به بهانه حمایت از مصرف کننده توجه‌ای به مشکلات تولیدکنندگان نشده است.

    سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه قیمت ارز، قطعات، محصولات پتروشیمی و فولادی گران شده است، افزود: سازمان حمایت بطور یک جانبه و برای کسب محبوبیت، توجهی به این مسائل ندارد.

    وی افزود: از ابتدای سال تمام هزینه‌ها افزایش داشته اما، قیمت لوازم خانگی ثابت مانده، سازمان حمایت به این افزایش‌ها بی توجه است و نگران نابودی تولید نیست.

    غزنوی با تاکید بر اینکه سازمان حمایت متوجه اوضاع صنعت لوازم خانگی کشور نیست، گفت: با این نوع مدیریت کردن به جایی نمی‌رسیم.

    سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ادامه داد: طبق توافقی که در گذشته صورت گرفته، انجمن‌ها می‌توانند مستقیما قیمت‌ها را تعیین کنند و سازمان حمایت نمی‌تواند برای قیمت‌گذاری دخالت داشته باشد.

    وی گفت: سازمان حمایت به راحتی به شرکت‌های دولتی اجازه افزایش قیمت می‌دهد، اما نوبت به بخش خصوصی که می‌رسد ادعای قانونمداری بودن می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر