قیمت یک لیوان آبمیوه خانگی

عصر کالا- در گرمایی که زودتر از موعد فرارسیده، توجه به سلامتی و تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن والبته خنک شدن! یکی از ضروریات غیرقابل انکار و مهم است، بنابراین نوشیدن یک لیوان آبمیوه تازه خانگی پس از یک روز روزه‌داری خیلی‌ها را روانه بازار برای خرید آبمیوه‌گیری می‌کند.

قیمت یک لیوان آبمیوه خانگی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جام جم آنلاین، حال سوال این است که هنگام خریدن این وسیله چه گزینه‌هایی را باید در نظر داشته باشیم؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال کافی است چند دقیقه‌ای همراه ما باشید.
    نیازتان را بشناسید
    قبل از هر کاری بد نیست چند دقیقه‌ای با خودمان خلوت کنیم و ببینیم اصلا به دنبال چه چیزی هستیم و آیا فقط می‌خواهیم برای خرید آبمیوه‌گیری دست به جیب شویم. اکنون آبمیوه‌گیری تنها به همراه چندکاره‌ها که به غذاساز معروفند در بازار وجود دارند و شما باید با توجه به نیازی که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید.
    قطعاتی جدا از هم
    یکی از امتیازهای بسیار مهم در لوازم آشپزخانه جدا شدن قطعات دستگاه‌ها جهت نظافت است چون اصول اولیه در طبخ یا تهیه غذا و خوراکی بهداشت و نظافت است.
    از این رو وقتی در حال انتخاب یک مدل از آبمیوه‌گیری‌های امروزی هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که قطعات و محفظه‌های مختلف آن بسادگی از هم جدا شده و قابل شست‌وشو باشند.
    در این زمینه اصلی‌ترین بخشی که باید درنظر داشته باشید محفظه و تیغه‌های مختلف آبمیوه‌گیری است به این دلیل که این بخش در ارتباط مستقیم با میوه یا سبزیجات است.
    قدرت موتور تعیین‌کننده است
    یکی از ویژگی‌های مهم در لوازم برقی موتوردار آشپزخانه بخصوص چندکاره‌ها قدرت موتور در آنهاست به این دلیل که هرچه قدرت موتور در تجهیزات یاد شده بالاتر باشد در واقع امتیازی است که شما با تهیه آن به دست می‌آورید.
    این مهم در دستگاه‌های چندکاره از اهمیت بالاتری برخوردار است چون شما نیازمند تهیه موادی با بافت‌های متفاوت هستید و در بسیاری از خوراکی‌ها و غذا‌ها پوره مورد نظر باید کاملا نرم و لطیف باشد که قدرت موتور و تیغه مناسب این امکان را برای شما مهیا می‌کند. فقط فراموش نکنید هر چه قدرت موتور بالاتر برود قیمت دستگاه هم بالاتر خواهد رفت.
    دهانه مناسب
    یکی از ویژگی‌هایی که معمولا به آن توجه نداریم مربوط به دهانه دستگاه غذاساز یا آبمیوه‌گیری است. اگرچه تولیدکنندگان توجه ویژه‌ای به این زمینه دارند، اما نباید فراموش کنیم افزایش تعداد برندهای تقلبی در بازار می‌تواند مشکلاتی را در این زمینه برایمان فراهم کند از این رو قبل از هرگونه تصمیم‌گیری بد نیست به اندازه دهانه یا دهانه‌های دستگاه توجه داشته باشید.
    گارانتی را دریابید
    هرچند امروز بیشتر دستگاه‌های برقی دارای گارانتی هستند، اما اعتبار این برگه‌ها به آن است که شما از شرکت یا تولیدکننده معتبری خرید کرده باشید. به همین دلیل توجه به خدمات پس از فروش و گارانتی لازمه کار است و باید در نظر داشته باشید که این امتیاز برایتان هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری مطمئن است چون کار دستگاه‌های برقی حساب و کتاب ندارد و ممکن است در همان هفته‌های اول خرید نیازمند استفاده از خدمات گارانتی بشوید.
    البته در این بخش بد نیست توجه کنید خرید تولیدات داخلی برای شما امتیاز دیگری نیز به ارمغان خواهد آورد که آن مربوط به تامین قطعات یدکی مورد نیاز و دسترسی آسان به خدمات پس از فروش گسترده تولیدکنندگان است در حالی که برندهای وارداتی بعضا با مشکلاتی از قبیل نبود قطعات یدکی درگیر هستند.
    مولینکس، پارس خزر، دلونگی، تفال، کنوود، فیلیپس و بوش ازجمله مهم‌ترین برندهای آبمیوه‌گیری و غذاساز در بازار هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر