واردات ۷ قلم لوازم خانگی بدون شناسه از ۳۱ خرداد ممنوع شد

عصر کالا- واردات هفت قلم لوازم خانگی یخچال و فریزر، اسپیلت و کولرگازی، تلویزیون ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف شویی، ماکروویو و جاروبرقی از ۳۱ خردادماه سال جاری منوط به ثبت شناسنامه و اخذ و نصب شناسه شد.

واردات ۷ قلم لوازم خانگی بدون شناسه از ۳۱ خرداد ممنوع شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، بر اساس دستور اعمل جدیدی وزارت صنعت معدن و تجارت ثبت سفارش و واردات لوازم خانگی بدون شناسه و ثبت شناسنامه از ابتدای تیر ماه سال جاری ممنوع است.

    در این دستورالعمل ثبت شناسنامه، اخذ و نصب شناسه کالا برای گروه کالاهایی داروی انسانی، مکمل‌های دارویی و غذایی، ملزومات و تجهیزات پزشکی، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی و آشامیدنی، فرآورده‌های زیستی انسانی و فرآورده‌های طبیعی، سنتی و گیاهی که مصارف انسانی دارند، را به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ کرد.

    بنا براین گزارش برای واردات هفت قلم لوازم خانگی یخچال و فریزر، اسپیلت و کولرگازی، تلویزیون ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف شویی، ماکروویو و جاروبرقی باید از 31 خردادماه سال جاری باید اقدام به ثبت شناسنامه و اخذ و نصب شناسه کرد.

    در جدول زیر می توانید اسامی این کالا و تاریخ الزام به تاریخ ثبت شناسنامه و اخد و نصب شناصه برای واردا ت آنها را مشاهده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر