کاهش جزئی قیمت لوازم خانگی

عصر کالا- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حاکی از کاهش قیمت کمتر از یک درصدی در برخی از انواع لوازم خانگی در مردادماه امسال نسبت به ماه قبل از آن است.

کاهش جزئی قیمت لوازم خانگی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، در جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، علاوه بر قیمت کالاهای اساسی و تغییرات آن‌ها نسبت به سال و ماه قبل که همیشه منتشر می‌شد، گزارشی از قیمت 56 قلم کالای اساسی دیگر از تیر ماه امسال ارائه شده است.

    در این آمار قیمت شش نوع لوازم خانگی نیز ذکر شده که قیمت چهار نوع از آن‌ها در مردادماه امسال نسبت به تیر ماه کاهش جزئی داشته است.

    بیشترین کاهش قیمت مربوط به لباس‌شویی آبسال هفت‌کیلویی سفید است که قیمت آن با یک درصد کاهش در مرداد ماه امسال به چهار میلیون و 858 هزار تومان رسیده است. قیمت این محصول در تیرماه امسال حدود چهار میلیون و 908 هزار تومان بوده است.

    قیمت تلویزیون سامسونگ 49 اینچ 6900 نیز در مرداد ماه امسال نسبت به ماه قبلش 0.9 درصد کاهش داشته است. این کالا در تیرماه امسال حدود هشت میلیون و 729 هزار تومان و در مرداد ماه نیز هشت میلیون و 649 هزار تومان فروخته شده است.

    همچنین قیمت یخچال و فریزر الکترواستیل مدل 24ESR در تیرماه و مردادماه امسال به ترتیب 9 میلیون و 541 هزار تومان و 9 میلیون و 486 هزار تومان بوده که نشان می دهد قیمت این محصول در مرداد نسبت به ماه قبل از آن 0.6 درصد کاهش داشته است.

    لباسشویی سامسونگ هفت کیلویی مدل 1243 سیلور نیز در مردادماه امسال حدود هفت میلیون و 562 هزار تومان عرضه شده که نسبت به فروش این کالا در تیرماه به قیمت هفت میلیون و 604 هزار تومان، 0.5 درصد کاهش داشته است.

    در این میان قیمت یخچال الکترواستیل مدل 27ES و تلویزیون سامسونگ 55اینچ 7900 در مرداد ماه امسال نسبت به تیرماه به ترتیب 0.4 و 0.3 درصد افزایش داشته است. این دو محصول در مردادماه به ترتیب به قیمت چهار میلیون و 847 هزار تومان و 11 میلیون و 687 هزار تومان فروخته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر