برای اولین بار؛

دسترسی عمومی به وای فای ۶ در کنگره جهانی موبایل فراهم می شود

عصر کالا- در محل برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ در بارسلون اسپانیا، برای اولین بار خدمات عمومی پرسرعت وای فای ۶ ارائه خواهد شد تا همگان از قابلیت‌های آن مطلع شوند.

دسترسی عمومی به وای فای ۶ در کنگره جهانی موبایل فراهم می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، امسال کنگره جهانی موبایل از 24 تا 27 فوریه برگزار می‌شود و با هدف اطلاع رسانی از برترین فناوری‌های ارتباطی و اطلاع رسانی افراد حاضر در محل برگزاری این کنگره در بارسلونا می‌توانند از فناوری وای فای 6 استفاده کنند.

    با ارائه این خدمات باکیفیت ترین و سریع ترین سرویس وای فای در کل اروپا در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلون در دسترس خواهد بود.

    وای فای 6 تا 40 درصد سریع‌تر از بهترین استاندارد وای فای موجود در جهان بوده و سرعت انتقال داده‌ها از طریق آن به میزان چشمگیری ارتقا می‌یابد. همچنین با استفاده از وای فای 6 میزان مصرف باتری گوشی‌ها و تبلت‌ها کاهش می‌یابد.

    انتظار می‌رود امسال این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ای مواجه شود. هر سال بیش از 2.5 میلیون بازدیدکننده از 200 کشور جهان از نمایشگاه‌های تجاری و علمی برگزار شده در بارسلون بازدید می‌کنند. غرفه‌های کنگره جهانی موبایل در محیطی به مساحت بیش از 400 هزار متر مربع تشکیل می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر