ایجاد ۳هزار شغل جدید؛

گوگل در لندن دانشگاه مهارت های دیجیتال تاسیس می کند

عصر کالا- گوگل که در ماه های اخیر سرمایه گذاری های گسترده ای در لندن به عمل آورده قصد دارد در یک ساختمان ۱۱ طبقه در قلب لندن دانشگاهی به نام آکادمی مهارت های دیجیتال تاسیس کند.

گوگل در لندن دانشگاه مهارت های دیجیتال تاسیس می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از وایرد، این دانشگاه 3700 متر مربع مساحت خواهد داشت و به آموزش و الهام بخشی به همگان اختصاص می یابد.

    دانشگاه یاد شده پذیرای بسیاری از گروه های سنی اعم از دانش آموزان مدرسه ای تا مدیران ارشد شرکت های تجاری خواهد بود و قرار است ظرف چند روز آینده و همزمان با برگزاری هفته فناوری لندن افتتاح شود. شرکت کنندگان در کلاس های درسی این دانشگاه می آموزند که چگونه باید مهارت های دیجیتال خود را ارتقا دهند.

    دانشگاه مذکور از نظر طراحی نیز منحصربه فرد خواهد بود و دارای سالن های متعدد، سینما، ساحل مجازی ایجاد شده با تجهیزات الکترونیک، شهر بازی کوچک و اتاق های ارائه دروس و کارگاه خواهد بود.

    بخشی از هزینه راه اندازی این دانشگاه توسط موسسات خیریه و دولت انگلیس تامین شده است تا مهارت های دیجیتال در داخل این کشور افزایش یابد. گوگل می گوید با راه اندازی این مجموعه جدید 3000 شغل جدید تا سال 2020 در انگلیس ایجاد خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر