سری پیکسل فقط تا پایان اکتبر ۲۰۱۹ توسط گوگل پشتیبانی می‌شوند

عصر کالا- درست مثل سری نکسوس، یکی از برترین مزایای اسمارت فون‌های سری پیکسل نیز این است که تجربه کامل و جامعی از اندروید خالص ارایه می‌دهند. این دو برند چون مستقیما توسط خود گوگل ارایه می‌شوند، این توانایی را دارند که آخرین و جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کرده و به کاربران خود ارایه دهند (البته تا زمانی که خود دیوایس توسط گوگل پشتیبانی بشود). این مزیت را به غیر از گوگل، فقط شرکت اپل در اختیار دارد که هم روی بخش سخت‌افزاری دیوایس کنترل کامل دارد و هم نرم‌افزاری.

سری پیکسل فقط تا پایان اکتبر ۲۰۱۹ توسط گوگل پشتیبانی می‌شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ حالا با این توضیح، باید این خبر را به شما برسانیم که مطابق آنچه در صفحه پشتیبانی گوگل مشاهده شده، این غول جست‌وجو قصد دارد فعلا فقط تا ماه اکتبر سال 2018 برای نسل حاضر اسمارت فون‌های پیکسل به روز رسانی نرم‌افزاری عرضه کند.

    پشتیبانی از پیکسل تصویر 2

    البته این بدان معنا نیست که پیکسل و پیکسل XL از اکتبر 2018 کاملا بلااستفاده خواهند شد، چون در همین صفحه آمده که گوگل تا اکتبر سال 2019 از امنیت این پیکسل‌ها پشتیبانی خواهد کرد. از آنجا که پیکسل‌های نسل کنونی با استقبال خوبی مواجه شده‌اند، پشتیبانی گوگل از این دیوایس‌ها تا سال 2019 منطقی به نظر می‌رسد.

    لازم به ذکر است که گوگل در این جداول از کلمه “تضمین نشده” استفاده کرده است، پس این احتمال وجود دارد که در آینده حتی بعد از تاریخ‌های ذکر شده گوگل همچنان به پشتیبانی خود از این دیوایس‌ها ادامه بدهد.

    پشتیبانی از پیکسل تصویر 3

    گوگل همچنین جدول مشابهی برای سری نکسوس نیز منتشر کرده است. همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، نکسوس 6P و نکسوس 5X که آخرین دیوایس‌های نسل نکسوس هستند، تا سپتامبر سال 2018 توسط گوگل پشتیبانی می‌شوند. اما در این حین، کاربران پیکسل می‌توانند خیال‌شان راحت باشد که حداقل تا دو سال و نیم دیگر نیازی به تغییر دیوایس‌شان نخواهند داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر