پیکسل ۲ ضد آب خواهد بود و نمایشگر همیشه روشن دارد

عصر کالا- حالا که اندروید ۸.۰ اوریو منتشر شده، اتفاق بزرگ بعدی برای گوگل عرضه پرچمداران امسالش است. سری تلفن های پیکسل قرار است امسال و طی ماه های آینده با سخت افزاری مدرن تر بروزرسانی شوند.

پیکسل ۲ ضد آب خواهد بود و نمایشگر همیشه روشن دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، پیکسل 2 با ظرفیت پایه 64 گیگابایتی ارائه خواهد شد. این در حالی است که سال گذشته مدل پایه این تلفن همراه 32 گیگابایتی بود. برای کسانی که به فضای بیشتر علاقه مند باشند، گوگل مدل 128 گیگابایتی را هم در نظر گرفته است

    پیشتر تصویری که در بالا می بینید لو رفته بود، یک طراحی با بدنه کاملا مشکی اما حالا در تصویر منتشر شده توسط 9to5Google یک مدل خاکستری رنگ را شاهد هستیم. اگرچه قسمت بزرگی از همین مدل خاکستری هم مشکی است اما طراحی دو تکه پیکسل اجازه دستکاری زیادی در رنگ ها به گوگل داده.

    مثل همه پرچمداران با کیفیت سال 2017، پیکسل 2 هم دارای تاییدیه IP68 بوده و ضد آب و غبار است. پیکسل 2 همچنین در قسمت جلویی خود دارای اسپیکر استریو است، قابلیتی که از زمان نکسوس 6P تا امروز غایب بوده. از آنجایی که دستگاه از جک هدفون 3.5 میلی متری بی بهره است، وجود دانگل یو اس بی سی به 3.5 میلی متری هم تایید شده.

    دوربین پیکسل 2 نیز به لرزشگیر تصویر اپتیکال و لرزشگیر تصویر الکترونیکی مجهز شده و در محیط های کم نور می تواند تصاویر خوبی ثبت کند. اچ تی سی تایید کرده که مدل کوچکتر پیکسل 2 را تولید می کند و با توجه به تصاویر، تقریبا می توان گفت تغییر عمده ای در ظاهر آن صورت نگرفته است.

    ال جی روی پیکسل 2 اکس ال کار می کند و هدف خود را کوچکتر کردن حاشیه نمایشگر دستگاه قرار داده است. با این حال، هر دو پیکسل دارای نمایشگری همیشه روشن هستند. انتظار می رود که پیکسل های جدید همراه با اندروید 8.1 منتشر شوند، مثل سال گذشته که اولین سری پیکسل ها با اندروید 7.1 به بازار آمدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر