پیکسل های بعدی از رابط کاربری جدید و حالت عکاسی پرتره برخورداند

عصر کالا- تنها یک هفته به معرفی موبایل های جدید گوگل با نام های «پیکسل ۲» و «پیکسل ۲ XL» باقی مانده و تا کنون اطلاعاتی مانند استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و بدنه دو رنگ از محصولات بعدی گوگل منتشر شده است.

پیکسل های بعدی از رابط کاربری جدید و حالت عکاسی پرتره برخورداند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، همچنین اسپیکرهای استریو و شیشه محافظ نمایشگر تخت (به جای شیشه خمیده 2.5D رایج) نیز از جمله مشخصات اصلی پیکسل های جدید هستند که در گزارشات مختلف به آنها اشاره شده اما اخبار جدید به برخی ویژگی های نرم افزاری اشاره دارند.

    بر اساس اظهارات منابع آگاه، پیکسل 2 و پیکسل 2 XL از قابلیتی تحت عنوان «always-on song recognition» بهره می برند که با شناسایی موزیک در حال پخش در محیط، نام صاحب اثر، آلبوم و سایر مشخصات قطعه را در نمایشگر نشان می دهد. همچنین منابع مذکور از حضور رابط کاربری جدیدی خبر داده اند که صفحه هوم متفاوتی داشته، و نوار جست و جوی گوگل را در قسمت پایین صفحه نمایش می دهد.

    لازم به ذکر است که اخبار موجود از حضور قابلیت های عکاسی پرتره و بوکه در پیکسل های بعدی خبر می دهند که با توجه به عدم بهره گیری از ماژول دوربین دوگانه، احتمالاً با استفاده از تکنیک های نرم افزاری ممکن شده اند.

    گفتنی است طبق بعضی شایعات، گوگل پیکسل 2 از بدنه حساس به فشار بهره مند بوده و گوگل پیکسل 2 XL نیز به نمایشگر تمام صفحه مجهز شده که هفته آینده و در مراسم رونمایی، صحت گزارشات مذکور مشخص خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر