گوشی پیکسل ۲ با دوربینی عجیب عرضه می شود

عصر کالا- اخیرا تصاویری از قاب محافظ گوشی پیکسل ۲ گوگل فاش شده است که حکایت از به کارگیری یک دوربین عجیب و غریب در این گوشی دارد.

گوشی پیکسل ۲ با دوربینی عجیب عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک، اگر چه هنوز تصویری از گوشی هوشمند Pixel 2 گوگل فاش نشده، ولی اخیرا تصویری از یکی از قاب های آن منتشر شده که طراحی کلی گوشی را به نمایش می کشد.

    سایت Slashleaks تصاویر مختلفی را با عنوان قاب محافظ پیکسل 2 گوگل به اشتراک گذاشته است. نکته جالب این تصاویر آن است که برش مربوط به دوربین شکل عجیب و غریبی دارد.

    دلیل استفاده از چنین شکل نا موزونی مشخص نیست، ولی قبلا گفته شده بود که دوربین این گوشی جدید، نسبت به دوربین 12٫3 مگاپیکسلی پیکسل گوگل از جهات مختلفی بهبود یافته است.

    همچنین در این قاب برش مخصوصی برای درگاه هدفون دیده می شود که نکته خوشحال کننده ایست. پیش از این شایعه شده بود که گوگل جک هدفون 3٫5 میلی متری را از پیکسل 2 حذف  می کند.

    همچنین یک برش دایره شکل در بخش پشتی برای حسگر اثر انگشت دیده می شود. همانطور که از تصاویر مشخص است، گوشی جدید گوگل صفحه نمایشی با حاشیه های کناری بسیار اندک دارد و حاشیه های بالایی و پایینی فضای بیشتری را به خود اختصاص داده اند.

    با دیدن این تصاویر، چیزی جز همان پیکسل اصلی به ذهن ما خطور نمی کند و به نظر می رسد که طراحی این دو گوشی شباهت های فراوانی به هم داشته باشد. اما باید توجه داشت که فعلا تصاویر طراحی اصلی این دستگاه در دسترسی نیست و ما فقط می توانیم طرحی از آن را در ذهن خود ترسیم کنیم.

    علاوه بر این، Slashleaks تصویری را از قاب محافظ  Pixel 2 XL نیز منتشر نموده که به نظر می رسد به بزرگی صفحه نمایش اکتفا نکرده و از طراحی کاملا متفاوتی برخوردار است.

    دو گوشی کاملا متفاوت

    تفاوت اصلی این دو گوشی را می توان در برش های مربوط به دوربین آن ها جستجو کرد. برش دوربین گوشی Pixel 2 XL از شکل معمولی برخوردار است. با توجه به موارد ذکر شده، می توان نتیجه گرفت که دوربین به کار رفته در این دو دستگاه کاملا متفاوت هستند. اما چگونگی این تفاوت هنوز مشخص نیست، شاید یکی از آن ها به دوربین دوگانه مجهز باشد.

    همچنین تصویر منتشر شده از قاب پیکسل 2 XL کاملا طراحی متفاوتی را به نمایش می کشد. آن طور که از تصویر بر می آید، این گوشی دارای صفحه نمایشی تقریبا بدون حاشیه، مثل LG G6 یا گلکسی S8 سامسونگ است. اما چنین خصوصیتی بعید به نظر می رسد، چرا که نمی توان انتظار داشت طراحی گوشی های پیکسل 2 تفاوت چشمگیری داشته باشد.

    حتی در مورد صحت این تصاویر و ارتباط آن ها با گوشی های پیکسل 2 نمی توان نظر قطعی داد. ولی در آینده ای نزدیک تصاویر گوشی های پیکسل 2 گوگل پیش از رونمایی در ماه اکتبر فاش خواهد شد و ما ایده بهتری از طراحی آن ها به دست خواهیم آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر