گوشی‌های گوگل باز هم با مشکل مواجه شدند

عصر کالا- کاربران گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل ۲ و ۲ ایکس ال گوگل دوباره از مشکل باتری و گرمای بیش از اندازه گوشی‌های خود اعلام نارضایتی کرده‌اند.

گوشی‌های گوگل باز هم با مشکل مواجه شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، کاربران گوشی‌های گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL که تاکنون مشکلات کوچک و بزرگ بسیاری را تجربه کرده‌اند، بارها به دلیل مشکلات باتری، خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشی و مشکل صفحه نمایش در رسانه‌ها خبرساز شده‌اند.

    بعد از آن شرکت سازنده این گوشی‌ها، گوگل، ضمن عذرخواهی از تمامی کاربران این گوشی‌های دردسرساز، یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای این دو گوشی ارائه و منتشر کرد تا مشکل این دسته از کاربران را حل کند.

    بعد از به‌روزرسانی نسخه جدید 8.1 سیستم عامل اندروید، دارندگان این گوشی‌ها باز با مشکل مواجه شدند و آن این بود که نمی‌توانستند صفحه نمایش گوشی خود را با استفاده از الگوهای نمایشی و لمس انگشتان خود باز کنند بلکه مجبور بودند تنها از پین کد استفاده کنند. حالا به تمامی این مشکلات یکی دیگر هم اضافه شده است چراکه کاربران بسیاری به تازگی در فضای مجازی از داغ شدن بیش از اندازه گوشی خود اعلام نارضایتی کرده‌اند، این در حالیست که برخی دیگر از کاربران گفته‌اند پس از به‌روزرسانی جدید اندروید، مدت زمانی که باتری گوشی شان شارژ نگه می‌داشت، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

    یکی از این کاربران عنوان کرده است که دمای گوشی بعد از انجام به‌روزرسانی، به 45 درجه سلسیوس معادل 113 درجه فارنهایت رسیده است. وی ادامه داده است که حتی با گزینه ریست کردن گوشی و بازگشت به حالت کارخانه ( reset factory) هم این مشکل برطرف نشده است.

    یکی دیگر از این کاربران که از گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال خود گله و شکایت دارد، می‌گوید کوتاه شدن عمر باتری گوشی با هیچ کاری درست نمی‌شود و این گوشی تقریبا تنها چند ساعت بعد از شارژ خارج شدن، شارژ خود را از دست می‌دهد.

    انتظار می‌رود که گوگل به سرعت به تمامی این مشکلات و چالش‌هایی که هم اکنون کاربران دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال با آنها مواجهند، پاسخ داده و حتی الامکان در یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری دیگر به حل این مشکلات اقدام کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر