مقابله با حواس پرتی در رانندگی به سبک گوشی گوگل پیسکل ۲

عصر کالا- شرکت گوگل همزمان با عرضه گوشی پیکسل ۲ بی سروصدا قابلیت جذابی را در اختیار کاربران گذاشته که باعث می شود آنها کمتر دچار حواس پرتی شوند.

مقابله با حواس پرتی در رانندگی به سبک گوشی گوگل پیسکل ۲
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، بررسی ها نشان می‌دهد گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 دارای نرم افزاری خاص برای قراردادن گوشی در حالت سکوت در حین رانندگی هستند که موجب می شود فرد در زمان رانندگی پیام ها و اعلان‌ها را دریافت نکند و تمام تمرکز خود را بر رانندگی قرار دهد.

    این برنامه و دیگر خدمات مشابه در بخش Ambient Services در دسترس هستند. گوشی یادشده با درک شرایط رانندگی آن را به طور خودکار در وضعیت Do Not Disturb یا سکوت قرار می دهد. گوشی های تازه گوگل بدین منظور از حسگرهای حرکتی استفاده می کنند و بنابراین در زمان جابجایی با سرعت بالا تلفن همراه را در وضعیت سکوت قرار می دهند.

    اپل هم پیش از این ارائه خدمات یادشده را همزمان با عرضه سیستم عامل iOS 11 آغاز کرده بود. اما گوشی های اندرویدی از چنین خدماتی بی بهره بودند.

    گوشی های جدید گوگل برای اولین بار از سیم کارت های الکترونیک نیز پشتیبانی می‌کنند. گوگل امیدوار است با ارائه این خدمات امنیت مشتریان خود را بیشتر تضمین کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر