برای کسب بازارهای جهانی؛

مدل های ارزان تر گوشی پیکسل در راه است

عصر کالا- شرکت آلفابت که امروزه گوگل بخشی از آن است، قصد دارد در زمینه تولید گوشی های هوشمند با اپل و سامسونگ رقابت کند و از همین رو مجموعه گوشی های پیکسل را تولید کرده است.

مدل های ارزان تر گوشی پیکسل در راه است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, با این حال استقبال از گوشی پیکسل در بازار هرگز در حد بالایی نبوده است. ظاهرا یکی از علت های این امر گران قیمت بودن همه مدل های گوشی پیکسل تشخیص داده شده و گوگل از همین رو می خواهد مدل های ارزان تری از آن را هم روانه بازار کند.

    قرار است این مدل های ارزان قیمت تر برای استفاده مردم در برخی بازارهای نوظهور و از جمله در کشور هند طراحی و روانه بازار شوند. هند از نظر تعداد کاربران تلفن همراه در جهان دومین کشور مهم جهان است.

    با توجه به اینکه درآمد سرانه مردم در هند از 1670 دلار فراتر نمی رود، بسیاری از مردم این کشور ترجیح می دهند گوشی های گران قیمتی مانند پیکسل 2 یا گالکسی اس 9 را نخرند.

    هنوز در مورد ویژگی های و امکانات این گوشی خبری در دست نیست، اما احتمال می رود گوشی یادشده در اوایل یا اواسط تابستان به بازار بیاید.

    گفته می شود گوگل برای تولید مدل های ارزان قیمت تری از بلندگوهای هوشمند خود و همین طور ترموستات هوشمند نست نیز در حال برنامه ریزی است. گوگل هنوز این اخبار را رد یا تایید نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر