گوشی LG G۶ به بازارهای جهانی راه یافت

عصر کالا- مدتی قبل گوشی ال جی جی ۶ رونمایی شد و فروش این پرچم‌دار قدرتمند در کشور کره کلید خورد. روز گذشته این گوشی وارد بازار دیگر کشورهای دنیا شد و در اختیار چند صد اپراتور موبایل در سراسر جهان قرار گرفت. با تک بوک همراه باشید.

گوشی LG G۶ به بازارهای جهانی راه یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از gsmarena، شرکت ال جی روز گذشته گوشی G6 را در بازار آمریکای شمالی، آسیا، اروپا، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی عرضه کرد و می‌خواهد پرچم‌دار خود را در اختیار 200 اپراتور تلفن همراه در سراسر دنیا قرار دهد.

    حتماً می‌دانید گوشی ال جی G6 همانند پرچم‌دار قبلی طراحی ماژولار ندارد و با بدنه‌ی فلزی یکپارچه به دست کاربران می‌رسد. این گوشی به نمایشگر بزرگ‌تری به نسبت G5 مجهز شده که نسبت تصویر 18:9 دارد، استفاده از این نمایشگر سبب شده لبه‌های گوشی باریک‌تر شوند و فضای بیشتری برای دیدن محتوا در اختیار کاربر قرار گیرد.

    گوشی ال جی جی 6 به دوربین دوتایی مجهز شده که یک لنز معمولی و یک لنز با زاویه دید باز دارد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌دار ال جی می‌توان به تراشه اسنپدراگون 821 و حافظه‌ی رم چهار گیگابایتی اشاره کرد، البته شایان ذکر است جی 6 با قابلیت ضد آب روانه بازار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر