احتمال عرضه ال جی، جی ۶ پلاس و جی ۶ پرو در اواخر ماه ژوئن!

عصر کالا- رسانه‌های کره‌ای نشان می‌دهد که ال جی قصد دارد دو گوشی دیگر با نام‌های جی ۶ پلاس و جی ۶ پرو را در اواخر این ماه معرفی و عرضه نماید. در ادامه با فیسیت همراه باشید.

احتمال عرضه ال جی، جی ۶ پلاس و جی ۶ پرو در اواخر ماه ژوئن!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دیجی رو، رسانه‌های کره‌ای نشان می‌دهد که ال جی قصد دارد دو گوشی دیگر با نام‌های جی 6 پلاس و جی 6 پرو را در اواخر این ماه معرفی و عرضه نماید. در ادامه با فیسیت همراه باشید.

    اخیراً در خبرها دیدیم که پرچمدار جدید ال جی یعنی وی 30 در چند ماه آینده معرفی خواهد شد. علاوه بر این ال جی بر روی گوشی‌های میان رده خود (سری ایکس) کار خواهد کرد تا سهم بازار خود در گوشی‌های میان رده را از دست ندهد. با همه این تفاسیر کمی بعید به نظر می‌رسد که امسال شاهد عرضه دو گوشی جی 6 پلاس و جی 6 پرو باشیم! باید توجه داشت که این گزارش به صورت رسمی تایید نشده و صرفاً به عنوان یک شایعه باید به آن نگریست.

    ما انتظار نداریم که تفاوت این دو گوشی با جی 6 تنها در استفاده از پردازنده اسنپدراگون 835 در آن‌ها باشد. این دو گوشی با دو نام پرو و پلاس قطعات ویژگی‌های متفاوتی با نسخه اصلی گوشی خواهند داشت.

    مشخصات  جی 6 پلاس
    جی 6 پلاس از شارژ بی سیم  پشتیبانی می‌کند.
    نسخه جی 6 پرو از حافظه 32 گیگابایتی بهره میبرد.
    جی 6 پلاس دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود که دو برابر مقدار حافظه‌ای است که در جی 6 استفاده شده.
    اگر ادعای رسانه‌های کره‌ای را درست بدانیم، دو گوشی جی 6 پلاس و جی 6 پرو تا اواخر این ماه به صورت رسمی معرفی و عرضه خواهند شد. جی 6 پلاس با قیمت 890 دلار و جی 6 پرو با قیمت 700 دلار عرضه خواهند شد.

    lg

    باید منتظر ماند و دید که سرانجام این دو گوشی چه می‌شود. با توجه به قیمت آن‌ها، اگر مشخصات این دو گوشی بهبود قابل توجهی پیدا نکرده باشد، خرید آن‌ها منطقی نخواهد بود و قطعاً استقبال چندانی از آن‌ها به عمل نخواهد آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر