جدیدترین یخچال ال جی با قابلیت سازماندهی و دسترسی بهتر به فضاها

عصر کالا- جدیدترین یخچال ال جی Door-in-Door معرفی شد. این یخچال با فشار یک دکمه، دسترسی سریع و راحت به نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های پرمصرف را ممکن کرده است.

جدیدترین یخچال ال جی با قابلیت سازماندهی و دسترسی بهتر به فضاها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آی تی رسان ؛ یخچال جدید ال‌جی به فناوری انقلابی کمپرسور اینورتر خطی مجهز است و مصرف انرژی کم و عملکردی کاملا بی صدا را اختیارتان خواهد گذاشت. قابلیت فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh  کمک می‌کند تا غذاها را برای مدت طولانی تری سالم و تازه نگه‌ دارید و سیستم دخیره سازی هوشمند نیز به کاربران این امکان را می‌دهد تا فضای داخل یخچال را مطابق میل خود سازماندهی کنند.

    آقای سونگ جین جو (Seong-jin Jo)، رئیس و مدیرعامل بخش لوازم خانگی ال‌جی، می‌گوید:
    مشتریان به یخچالی نیاز دارند که دسترسی راحت به مواد غذایی پراستفاده را میسر کند و در عین حال با کارایی بالا، انرژی کمتری مصرف کند. یخچال جدید  Door-in-Doorال‌جی با دارا بودن فناوری موتور اینورتر خطی تمام امکانات فوق را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یعنی دسترسی سریع، راحت و مصرف انرژی پایین. همچنین به لطف سیستم ذخیره سازی هوشمند، کاربران امکان ذخیره سازی و سازماندهی هرچه بهتر فضا را دارند.
    قابلیت Door-in-Door: راحتی بیشتر با دسترسی آسان و سریع

    تنها با فشار یک دکمه برای باز کردن در Door-in-Door، راحتی بیشتری را بوسیله دسترسی آسان به مواد غذایی پرمصرف و نوشیدنی‌ها تجربه خواهید کرد. این امکان در جدیدترین یخچال ال جی همچنین تعداد دفعات استفاده از محفظه اصلی را کاهش خواهد داد. این فناوری در مقایسه با باز کردن در یخچال، از هدر رفت هوای سرد تا 47.3 درصد جلوگیری کرده و مواد غذایی را برای مدت بیشتری تازه نگه می‌دارد. یخچال Door-in-Door فضای بیشتری در قفسه‌ها محیا کرده تا مشتریان مطابق میلشان مواد غذایی را سازماندهی کنند. آنها می‌توانند سبد قابل حرکت را مطابق نیازشان به بالا و پایین برده و برای راحتی بیشتر از طبقه میز مانند کوچک داخل یخچال استفاده کنند. طبقه‌ای که به آنها این امکان را می‌دهد تا لیوان نوشیدنی را روی سطح صافش گذاشته و بصورت ایستاده آن را پر کنند. بدون نیاز به اینکه بخواهند بطری سنگین را از یخچال خارج کرده و دوباره آن را برگردانند.

    سیستم ذخیره‌سازی هوشمند: راه حلی هوشمندانه برای سازماندهی فضای یخچال

    سیستم ذخیره سازی هوشمند جدیدترین یخچال ال جی، به کاربران امکان ذخیره سازی و سازماندهی هرچه بهتر فضای داخلی یخچال را می‌دهد. بخاطر اشغال فضای کم توسط یخساز درون در یخچال، فضای بیشتری در اختیار مصرف‌کننده قرار دارد که به معنی سازماندهی و دسترسی بهتر است. در یخچال ال‌جی با جابجا شدن یخساز از فضای داخلی یخچال به داخل در سمت چپ، فضای بیشتری برای غذا و نوشیدنی‌ها محیا شده است. در عین حال، این فضای اضافه شده یعنی قفسه‌ای که در پایین در یخچال قرار گرفته است، قسمت ذخیره سازی جدیدی محسوب می‌شود که برای قرار دادن تخم مرغ و غذاهای کوچک مثل پنیر و غذاهای آماده بسیار مناسب است. سیستم ذخیره‌سازی هوشمند از قفسه تاشو هم بهره می‌برد که به راحتی خم شده تا فضای بیشتری در اختیار مواد غذایی حجیم مثل بطری‌ ها و ظرف های بزرگ قرار بگیرد. سیستم جامع سازماندهی ال‌جی در قسمت طبقه‌های چندگانه و کشوهای فریزر آن هم صدق می‌کند. این ویژگی نه تنها فضای زیادی در اختیار شما می‌گذارد، بلکه طبقه‌ها هم به آسانی بیرون آمده و وزن زیادی را تحمل می‌کنند.
    موتور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor): با فناوری انقلابی ال‌جی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید

    به لطف موتور اینورتر خطی منحصر به فرد، جدیدترین یخچال ال جی تا 32 درصد در مصرف انرژی صرفه‌‌جویی کرده و 25 درصد صدای کمتری تولید می‌کنند. استفاده از پیستون خطی در کمپرسور های ال جی به جای موتورهای کمپرسور دورانی معمول، باعث شده تا کمپرسور خطی پیشرفته ال‌جی اصطکاک داخلی کمتر، و به تناوب مصرف انرژی و صدای کمتری داشته باشد و در عین حال نیز به لطف کم شدن این اصطکاک دوام و پایداری بیشتری را همراه با طول عمر بالا شاهد باشیم. به علاوه این فناوری با کمک حفظ تعادل دمای بهینه باعث می‌شود تا غذاها سالم‌تر مانده و حتی 10 سال گارانتی نیز به آن تعلق گیرد.
    جدیدترین یخچال ال جی با فناوری فیلتر  Hygiene Fresh

    فناوری ارتقا یافته فیلتر  Hygiene Fresh در جدیدترین یخچال ال جی  هوای داخل دستگاه را تصفیه کرده و از فیلتر چند لایه و یک فن اختصاصی برای استرلیزه کردن فضای داخل یخچال و از بین بردن باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌های مضر استفاده می‌کند. سیستم فیلتراسیون پیشرفته ال‌جی، با یک فرآیند پنج مرحله‌ای بسیار موثر، این کار را انجام می‌دهد. طبق گواهی شرکت بازرسی انگیسی Intertek دو لایه فوتوکاتالیست و لامپ فرابنفش باعث از بین رفتن باکتری ها  تا 99.999 در صد می‌شود و همچنین دو لایه فیلتر کربنی برای رفع بوی نامطبوع،  بوهای اسیدی و قلیایی تولید شده توسط سبزیجات و ماهی فاسد را کم می‌کند. فیلتری که در  Hygiene Fresh به کار رفته است طول عمر بالایی دارد و برای مدت زمان قابل توجهی نیازی به تعویض ندارد. این یعنی هزینه نگهداری کمتر و راحتی بیشتر مصرف کننده.
    جدیدترین یخچال ال جی مجهز به یک دستگاه آبریز است که بر روی در اصلی یخچال قرار گرفته است، با طراحی جدید و باریک‌تر خود که باعث افزایش فضای 10 لیتری داخل یخچال شده است، برای شما آب سرد و گوارایی را فراهم می‌کند. به علاوه دسته براق افقی به یخچال جلوه‌ای مدرن و شیک بخشیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر