ال‌جی ۱۰۰ برنامه جدید را برای نمایشگر ۱۸:۹ ال‌جی G۶ بهینه سازی خواهد کرد

عصر کالا- خبرها حاکی از آن است که کمپانی ال‌جی قصد دارد تعداد برنامه‌های بهینه سازی شده برای نمایشگر ال‌جی G۶ را افزایش دهد. این غول فناوری اعلام کرده است که در ماه آینده میلادی، تعداد برنامه‌های بهینه شده برای نمایشگر ۱۸:۹ “Full Vision” موجود در ال‌جی G۶ را به ۳۰۰ عدد خواهد رساند.

ال‌جی ۱۰۰ برنامه جدید را برای نمایشگر ۱۸:۹ ال‌جی G۶ بهینه سازی خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ ال‌جی در حال حاضر 200 برنامه را برای نسبت تصویر غیر معمول پرچم‌دارش بهینه و در فروشگاه SmartWorld عرضه کرده است. افزایش 50 درصدی این تعداد اپلیکیشن در طول یک ماه، نشان دهنده توجه زیاد ال‌جی در این بخش است. از آن‌جایی که گلکسی S8 و +S8 از نسبت تصویر مشابه‌ای بهره می‌گیرند، این حرکت ال‌جی می‌تواند تلاشی برای حفظ مزیت‌های رقابتی خود و سامسونگ باشد. با این وجود موضع ال‌جی نسبت به این اقدام تجربه لذت‌بخش‌تر کاربر هنگام مشاهده محتواهای چند رسانه‌ای نظیر بازی و ویدیو اعلام شده است. در اطلاعیه قبلی این کمپانی چنین عنوان شده است:

    در مقایسه با نمایشگرهای معمولی با نسبت تصویر 16:9، نمایشگرهای فول‌ویژن 18:9 می‌تواند گستره دید بیش‌تر و تجربه بهتری را از پخش فیلم و بازی برای کاربر ایجاد کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر