نسخه پلاس به گوشی پرچمدار ال جی اضافه می شود

عصر کالا- از ماه آینده، نسخه پلاس به جدیدترین گوشی کمپانی ال جی الکترونیکس (G۶) اضافه می شود.

نسخه پلاس به گوشی پرچمدار ال جی اضافه می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، ال‌جی از آپدیت نرم افزاری جدید روی گوشی G6 و افزودن یک مدل جدید به این سری خبر داد.

    این شرکت اعلام کرده که از ماه آینده ال‌جی توانایی‌های گوشی ‌G6 را با قابلیت‌های امنیتی جدید و کاربرپسندتر گسترش خواهد داد.

    قابلیت‌های جدید ازجمله Face Print، مصرف باتری کمتر و اخطار برای پوشیده شدن لنز به‌وسیله یک آپدیت جدید روی گوشی‌های G6 عرضه می‌شوند. علاوه بر این آپدیت‌ها، ال‌جی نسخه‌ای جدید از گوشی G6 به اسم G6+ را با حافظه بیشتر و صدای بسیار باکیفیت عرضه خواهد کرد.

    امکان Face Print یک قابلیت امنیتی جدید است که توسط ال‌جی توسعه پیداکرده و از فناوری‌های تشخیص چهره حال حاضر، عملکرد بهتری خواهد داشت. با این قابلیت مصرف‌کننده می‌تواند تنها با گرفتن گوشی G6 روبروی صورت خود و بدون نیاز به فشار دادن هیچ دکمه‌ای قفل آن را باز کند. به‌محض اینکه گوشی صورت شما را تشخیص دهد (معمولا کمتر از یک ثانیه) قفل گوشی باز می‌شود. دوربین گوشی فقط وقتی فعال می‌شود که گوشی را روبروی صورت خود بگیرید. به خاطر همین هیچ مصرف باتری اضافه‌ای به خاطر این قابلیت به وجود نخواهد آمد.

    امکان دیگر یعنی مصرف باتری کم، بر اساس معماری شش‌وجهی چیپ ست اسنپ دراگون به‌دست‌آمده است. این چیپ ست مرکزی از قابلیت محیط مفهومی اجرایی (CHRE) استفاده می‌کند تا همواره اطلاعاتی از طریق سنسورها و اتصال به اینترنت (با کمترین میزان مصرف باتری) جمع‌آوری کرده و تجربه کاربری را از طریق نرم‌افزارهای مختلف بهبود بخشد.

    قابلیت دیگر مربوط به مواقعی است که لنز دوربین با چیزی پوشیده می‌شود. این قابلیت از خراب شدن عکس‌ها با قرار گرفتن چیزی در نزدیک لنز جلوگیری می‌کند. لنز عریض گوشی G6 محدوده وسیعی را پوشش داده و به خاطر همین بعضی‌اوقات انگشت عکس‌بردار نیز در گوشه آن دیده می‌شود. این قابلیت زمانی که انگشت و یا شی خاصی نزدیک لنز دوربین قرار بگیرد هشدار داده و مانع از خراب شدن عکس می‌شود.

    خارج از این قابلیت‌های جدید ال‌جی دو رنگ دیگر نیز به مجموعه رنگ‌های G6 اضافه کرده است. رنگ آبی و رنگ طلایی. پشت تمام گوشی‌های جدید ال‌جی با نوعی شیشه عدسی مانند ساخته‌شده است که اثر بصری جذابی روی بیننده می‌گذارد. در جلوی گوشی صفحه‌نمایش 5.7 اینچی در یک قاب تمام مشکی قرارگرفته و وسعت نمایشگر FullVision را به نمایش می گذارد.

    گوشی جدید ال‌جی G6+ از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و همراه آن هدفون‌های پیشرفته B&O PLAY برای استفاده تمام و کمال از مبدل صدای DAC چهار هسته‌ای 32-bit Hi-Fi عرضه‌شده است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه‌شده و علاوه بر تمام قابلیت‌های گوشی G6 در بعضی کشورها ویژگی شارژ بی‌سیم هم دارد.

    جانو چو (Juno Cho)، رئیس بخش ارتباطات موبایلی شرکت ال‌جی می‌گوید: گوشی‌های سری G ال‌جی همیشه بر مبنای ارائه برترین فناوری‌ها و نوآوری‌ها ساخته‌شده‌اند. قابلیت‌هایی که به نظر ما موردنیاز بیشتر کاربران بوده است. با گسترش مدل‌های گوشی G6 با رنگ‌ها و ویژگی‌های مختلف، مصرف‌کننده قدرت انتخاب بیشتری در زمان خرید خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر