خانواده محصولات لوکس ال جی با برند سیگنچر در ایران معرفی شدند

عصر کالا- ظهر امروز شرکت ال جی میزبان مراسمی در بازار چارسوی تهران بود که برای رونمایی از محصولات لوکس این شرکت تحت عنوان خانواده سیگنچر ترتیب داده شده بود.

خانواده محصولات لوکس ال جی با برند سیگنچر در ایران معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، این سری از لوازم خانگی کمپانی کره ای نخستین بار در جریان نمایشگاه CES 2016 رونمایی شدند و آنطور که شرکت سازنده گفته تک تک آنها با دقت و حساسیت خاص تیم ویژه ای از مهندسان و کارشناسان طراحی شده. ال جی همچنین خاطرنشان کرده که این سری از محصولاتش را با تمرکز ویژه روی شکل و ظاهر و همچنین کارایی تولید نموده و به همین خاطر آنها را در گروه محصولات پریمیم قرار داده است که البته گروه خاصی از مخاطبان را هدف قرار داده اند.

    اما در جریان این مراسم که با حضور دوک سو آن مدیرعامل ال جی الکترونیکس در ایران برگزار شد چهار محصول خانگی این شرکت شامل یخچال فریزر، تلویزیون اولد، ماشین لباسشویی و دستگاه تصفیه هوا تحت برند لوکس سیگنچر رونمایی و ورود رسمی شان به بازار ایران اعلام گردید.

    قیمت محصولات خانواده سیگنچر

    به گفته علیرضا کریمی مدیر بازاریابی شرکت گلدیران قیمت تعیین شده برای تلویزیون 77 اینچی برابر با 93 میلیون، یخچال فریزر 42 میلیون، ماشین لباسشویی 14 میلیون و دستگاه تصفیه هوا برابر با 7 میلیون تومان در ایران خواهد بود ضمن آنکه تلویزیون سیگنجر یک نسخه 65 اینچی هم خواهد داشت که قیمت آن احتمالا زیر 50 میلیون تومان تمام می شود.

    در انتها باید اشاره کنیم که LG Singature فعلا چهار محصول ذکر شده را در بر می گیرد اما انتظار می رود که به زودی ماشین ظرفشویی هم به این سری اضافه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر