ال جی یک مانیتور ۴۳ اینچی همه کاره را معرفی کرد

عصر کالا- ال جی مانیتور جدیدی را معرفی کرده که یکی از برترین محصولات بازار از نظر امکانات و مشخصات فنی به شمار می رود. این دستگاه که با شماره مدل ۴۳UD۷۹-B شناخته می شود، نمایشگری ۴۲.۵ اینچی است که رزولوشن UHD یعنی ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل را با نرخ رفرش ۶۰ هرتز عرضه می کند و بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای تماشای محتوای چندرسانه ای، گیمینگ یا دیگر کاربردهای نرم افزاری حرفه ای خواهد بود.

ال جی یک مانیتور ۴۳ اینچی همه کاره را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ پنل به کار رفته در این مانیتور از نوع IPS و ضد بازتاب است و حداکثر روشنایی آن به 350 نیت می رسد. نسبت کنتراست 1000:1، زاویه دید 178 درجه ای و توانایی نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ، از دیگر مشخصات این نمایشگر به شمار می روند.

    اگرچه 43UD79-B ال جی با نرخ رفرش 60 هرتز در مقایسه با دیگر مانیتورهای گیمینگ بازار حرفی برای گفتن ندارد، اما کمپانی سازنده می گوید حالت ویژه بازی (Game Mode)، تثبیت کننده رنگ مشکی (Black Stabilizer) و حالت سینک پویا (Dynamic Action Sync) تجربه بسیار مطلوبی را برای کاربر به ارمغان می آورد. از طرفی اگر کارت های گرافیکی حرفه ای رادئون را در اختیار دارید، می توانید از فناوری فری سینک AMD نیز حداکثر استفاده را ببرید.

    درگاه های تعبیه شده در پشت دستگاه شامل دو ورودی HDMI 2.0، دو پورت HDMI 1.4، یک دیسپلی پورت 1.2a همراه با فری سینک و یک درگاه USB-C است که از سیگنال دیسپلی پورت نیز پشتیبانی می کند. با استفاده از این ورودی های متنوع، مانیتور جدید ال جی می تواند به صورت همزمان تصاویر دریافتی از چهار دستگاه متفاوت را در آرایش های متنوع نمایش دهد:

    همچنین با استفاده از دو درگاه استاندارد USB 3.0 می توان از یک کیبورد و موس برای کنترل دو کامپیوتر مجزا بهره گرفت. اسپیکرهای داخلی ساخت شرکت هارمان کاردن هم وظیفه تولید صدای با کیفیت را بر عهده دارند، ضمن اینکه هر لحظه می توانید با استفاده از ریموت کنترل، این مانیتور را به یک تلویزیون 43 اینچی 4K تبدیل نمایید.

    گفتنیست مانیتور 43UD79-B ال جی از تاریخ نوزدهم ماه جاری میلادی در ژاپن به قیمت 83000 ین، معادل 745 دلار آمریکا به فروش می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر