گوشی جدید ال‌جی X power ۲ وارد بازار ایران شد + قیمت

عصر کالا- ایکس پاور ۲ گوشی جدید ال‌جی که تنها با یک مرتبه شارژ باتری چهار الی پنج روز متوالی دوام می‌آورد به تازگی وارد بازار کشورمان شده است.

گوشی جدید ال‌جی X power ۲ وارد بازار ایران شد + قیمت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب، هر یک از میان‌رده‌های سری X ال‌جی یک قابلیت برجسته در حد و اندازه گوشی‌های پرچمدار را دارد. به طور مثال  X cam دارای دوربین دوگانه همانند G5 (البته با کیفیت کم‌تر) یا X Screen صفحه نمایش ثانویه همانند V20 دارد.

    اما میان سری X این X Power 2 است که می‌درخشد. یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده با قیمت مناسب ال‌جی که تا به حال ساخته شده ایکس پاور است. دلیل اصلی آن چیزی نیست جز باتری قدرتمند 4500 میلی‌آمپری به کار رفته در این گوشی که حتی گرانترین پرچمداران بازار هم توان رقابت با آن را ندارند!

    پس از بررسی تخصصی نسل اول این محصول یعنی X power که مجهز به باتری 4100 میلی‌آمپری است متوجه شدیم با کارکرد عادی روزانه مانند عکاسی، فیلم‌برداری، اتصال به وای‌فای، وب‌گردی و بازی تا 5 روز دوام می‌آورد! دوام باتری خارق‌العاده (در صورت استفاده عادی) این گوشی خوش قیمت باعث شد ال‌جی فروش خوبی را تجربه کند.

    به همین منظور این کمپانی کره‌ای بار دیگر دست به کار شد و نسل دوم این گوشی را با نام X power 2 و باتری قدرتمند‌تر 4500 میلی‌آمپر روانه بازار کرد. از دیگر پیشرفت‌های X power 2  نسبت به X Power به جز افزایش باتری از 4100 به 4500 میلی‌آمپر می‌توان به تنوع رنگی بیشتر، افزایش اندازه صفحه‌نمایش از 5.2 به 5.5 اینچ و سیستم‌عامل به روز اندروید 7.0 (نوقا) و شارژ سریع با سرعت بالاتر اشاره کرد. X power 2 در بازار دیگر کشورها با نا‌م‌های K10 Power, X500, X Charge و M320G نیز فروخته می‌شود.

    ظرفیت باتری: 4.500 میلی‌آمپر
    نوع باتری: لیتیوم یونی (غیر قابل تعویض توسط کاربر)

    از مشخصات بارز X Power 2 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    صفحه‌نمایش: 5.5 اینچ - اچ‌دی - IPS LCD
    پردازنده: Qualcomm MSM8917 - هشت هسته‌ 1.5 گیگاهرتزی
    رم: 1.5/2 گیگابایت
    حافظه داخلی: 16 گیگابایت + پشتیبانی از MicroSD تا سقف 256 گیگابایت
    دوربین اصلی: 13 مگاپیکسل
    دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
    سیستم‌عامل: اندروید 7.0 نوقا

    ایکس پاور2 را می توانید با قیمت 700,000 تومان با گارانتی خریداری کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر