صد اپلیکیشن مخصوص صفحه نمایش ۱۸:۹ گوشی LG G۶ منتشر می شود

عصر کالا- شرکت LG Electronic قصد دارد تا اپلیکیشن های مخصوص گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود، یعنی G۶، را افزایش دهد. این گوشی از صفحه نمایشی با ابعاد استثنایی استفاده می کند.

صد اپلیکیشن مخصوص صفحه نمایش ۱۸:۹ گوشی LG G۶ منتشر می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کیک ؛ این شرکت بزرگ کره ای اعلام کرد که تا ماه آینده 300 اپلیکیشن که به صورت ویژه برای صفحه نمایش 18:9 گوشی G6، موسوم به Full Vision، طراحی شده است، در فروشگاه نرم افزاری این شرکت قرار می گیرد.

    در حال حاضر، حدود 200 اپلیکیشن که از نسبت ابعاد غیر معمول صفحه نمایش LG G6 پشتیبانی می کند در استور SmartWorld این شرکت قرار گرفته است. با توجه به این اعداد می توان انتظار افزایش 50 درصدی این اپلیکیشن ها را در استور اختصاصی LG داشت.

    از آنجایی که گوشی های هوشمند Galaxy S8 و +S8 نیز دارای صفحه نمایش هایی با نسبت ابعاد مشابه هستند، می توان این حرکت LG را اقدامی جهت کسب و حفظ برگ برنده ای نسبت به رقیب قدرتمند کره ای خود به حساب آورد. به گفته مقامات این شرکت، هدف آن ها فراهم سازی امکان لذت بردن هر چه بیشتر کاربران از محتوای برتر دیجیتالی همچون بازی و فیلم از طریق صفحه نمایش گوشی G6 است. این شرکت در بیانیه قبلی خود اعلام کرده بود:

    به کارگیری فرمت 18:9 در مقایسه با نمایشگر هایی با نسبت ابعاد معمولی 16:9، فضای دید بیشتر و تجربه همه جانبه تری را در هنگام مشاهده فیلم و اجرای بازی ها به ارمغان می آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر