بررسی LG G۶ از نگاه وب‌سایت‌های معتبر فناوری

عصر کالا- ال‌جی جی ۶ جدیدترین محصول ال‌جی است که این کمپانی حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است. در این مطلب به بررسی G۶ از دید وب‌سایت‌های معتبر فناوری می‌پردازیم.

بررسی LG G۶ از نگاه وب‌سایت‌های معتبر فناوری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ ال‌جی جی 5 یک گوشی هوشمند متفاوت بود. این گوشی هوشمند از طراحی ماژولار بهره می‌برد؛ اما بنا به دلایلی نتوانست نظر کاربران را به خود جلب کند و فروش این محصول با وجود سخت‌‌افزار جالبی که داشت، با شکست مواجه شد.

    همین امر سبب شد ال‌جی در پرچم‌دار جدیدش تغییرات گسترده‌ای اعمال کند. یکی از تغییرات، حذف قابلیت ماژولار بود. همچنین طراحی ظاهری ال‌جی جی 6 از نو صورت گرفت. در طراحی دیگر خبری از باتری قابل تعویض نیست؛ زیرا جی 6 از بدنه یکپارچه استفاده می‌کند. البته این تغییر باعث شده است ال‌جی جی 6 در برابر نفوذ ذرات گرد و خاک و قطرات آب در امان باشد.

    با وجود اینکه ال‌جی جی 6 به‌عنوان پرچم‌دار سال 2017 کمپانی ال‌جی معرفی شده، در این گوشی هوشمند تراشه اسنپدراگون 821 قرار گرفته است که در گوشی‌های هوشمند سال 2016 به کار رفته بود. همین امر باعث می‌شود ال‌جی جی 6 برای رقابت با محصولاتی عرضه شود که مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 هستند و تنها برتری که این محصول دارد، زودتر عرضه شدن آن نسبت به رقبایش باشد.

    ال‌جی جی 6 در حال حاضر به بازار عرضه شده است و وب‌سایت‌های معتبر فناوری در دنیا فرصت بررسی این محصول را داشته‌اند که در ادامه نگاهی به نظرات این سایت‌ها در مورد پرچم‌دار جدید ال‌جی بیندازیم.

    جی 6 از نگاه ورج
    منتقد سایت ورج در بررسی خود ال‌جی جی 6 را یک محصول جالب و متفاوت خوانده است. به‌ گفته‌ی وی، مدت کوتاهی با جی 6 کار کرده است، اما جذابیت این گوشی باعث می‌شود محصولات قبلی خسته‌کننده به نظر برسند و جذابیت خود را از دست بدهند.

    یکی از نکات مثبتی که به آن اشاره شده، حاشیه بسیار کم صفحه نمایشگر است. نمایشگر کشیده با حاشیه بسیار کم، جی 6 را به یک محصول بی‌نظیر تبدیل کرده است که می‌تواند به‌راحتی جایگزین گوشی‌های هوشمند نسل پیشین شود.

    ورج تغییرات صورت گرفته در جی 6 نسبت به جی 5 را یک عمل مثبت و لازم خوانده است که می‌تواند به بهتر شدن فروش این محصول کمک کند. البته این تغییرات، جی 6 را در برابر گوشی‌های هوشمند نسل قبل در جایگاه بهتری قرار می‌دهد و به‌احتمال زیاد شاهد قابلیت‌ها و ویژگی‌های بهتر در محصولات کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ خواهیم بود.

    جی 6 از نظر مشخصات سخت‌افزاری نمی‌تواند از رقبایش پیشی بگیرد و زمانی که مقایسه به بخش نرم‌افزاری می‌رسد، شرایط برای جی 6 چندان جالب نیست.

    جی 6 از نگاه تراستد ریویوز
    از نگاه تراستد ریویوز، کنار گذاشتن قابلیت ماژولار در ال‌جی جی 6 یک عمل درست بوده است و تغییرات جدید جی 6 می‌تواند به موفقیت این محصول کمک بسیاری کند.

    جی 6 از تمام قابلیت‌های خوب جی 5 بهره می‌برد که می‌توان به دوربین قدرتمند موجود در این گوشی هوشمند اشاره کرد. نمایشگر زیبا با حاشیه بسیار کم نیز از نکات مثبت این محصول محسوب می‌شود.

    این وب‌سایت به استفاده از تراشه اسنپدراگون 821 در جی 6 اشاره و اعلام کرده است با وجود اینکه نمی‌توان تراشه را علت اصلی موفقیت یک محصول دانست، اما استفاده از اسنپدراگون 821 در جی 6 باعث می‌شود پرچم‌دار جدید ال‌جی نسبت به رقبایش یک پله عقب باشد.

    ال‌جی جی 6 را شاید بتوان در میان برترین محصولات ال‌جی قرار داد؛ اما برای رقابت با پرچم‌دارانی نظیر گلکسی اس 8 سامسونگ و آیفون 8 اپل چالش سختی پیش رو دارد.

    جی 6 از نگاه فون آرنا
    وب‌سایت فون آرنا در بررسی خود به تغییرات صورت گرفته در ال‌جی جی 6 اشاره کرده و گفته است که تغییرات این محصول نسبت به جی 5 و جی 4، شامل موارد بسیاری می‌شود که البته تغییرات درستی نیز بوده‌اند.

    در این بررسی به ضعف نرم‌افزاری موجود در جی 6 اشاره شده است؛ اما آنچه بیشتر مورد توجه قرار گرفته، نمایشگر این محصول است. ال‌جی به‌خوبی توانسته نرخ نمایشگر به بدنه را افزایش دهد. البته عمر کم باتری و عملکرد سخت‌افزاری می‌تواند از مشکلات این محصول محسوب شود.

    از نگاه فون آرنا آنچه بیشتر از هر چیز می‌تواند جالب باشد، رقابت ال‌جی جی 6 با گلکسی اس 8 خواهد بود. سامسونگ پس از شکستی که گلکسی نوت 7 به همراه داشت، تلاش کرده است یک پرچم‌دار تمام‌عیار عرضه کند و باید دید آیا در محقق شدن این امر موفق خواهد بود یا خیر.

    جی 6 از نگاه اندروید هدلاین
    ال‌جی توانسته است بسیاری از ایراداتی را که در جی 5 به چشم می‌خورد، در پرچم‌دار جدیدش برطرف کند و با در نظر گرفتن قابلیت‌های جدید، محصول فوق‌العاده‌ای به نام جی 6 بسازد.

    بر اساس گزارش اندروید هدلاین، جی 6 محصولی است که در دست گرفتن و استفاده از آن لذت‌بخش است. این وب‌سایت پرچم‌دار جدید ال‌جی را به کاربران پیشنهاد می‌دهد؛ زیرا قابلیت‌های موجود در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را به قیمت کمتری در اختیارشان قرار می‌دهد.

    از نگاه اندروید هدلاین، عمر باتری جی 6 نسبت به اس 8 بهتر است و تراشه استفاده شده در این گوشی هوشمند به معنای ضعف آن نیست.

    جی 6 از نگاه جی‌اس‌ام آرنا
    از نظر جی‌اس‌ام آرنا وجود نسبت 18 به 9 نمایشگر ال‌جی جی 6 انتخاب درستی نبوده است و برای کسانی که عادت دارند ویدیوهای یوتیوب با نسبت 16 به 9 را تماشا کنند، می‌تواند کمی آزاردهنده باشد. این موضوع در تماشای تصاویر که از فرمت 4 به 3 برخوردار هستند نیز به چشم می‌آید.

    جی‌اس‌ام آرنا در مورد دوربین به‌کاررفته در ال‌جی جی 6 نیز گفته که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و ال‌جی توانسته در پرچم‌دار جدیدی از نهایت توانایی‌های سنسور سونی استفاده کند. تصاویر ثبت‌شده با دوربین اصلی ال‌جی جی 6 از رنگ‌های غنی و جزئیات فراوانی برخوردار هستند؛ اما در آن‌ها می‌توان کمی نویز مشاهده کرد.

    تنها ایراد بزرگی که در جی 6 می‌توان مشاهده کرد استفاده از تراشه اسنپدراگون 821 است که البته چندان مشکل‌ساز نخواهد بود. با این حال، اگر در جی 6 از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده می‌شد، این گوشی هوشمند می‌توانست از عمر باتری بالاتر و عملکرد بهتری برخوردار باشد.

    جی 6 از نگاه اندروید سنترال
    از نگاه اندروید سنترال، تغییرات صورت گرفته در پرچم‌دار جدید ال‌جی اقدامی به‌موقع بوده است. از جمله برتری‌های ال‌جی جی 6 می‌توان به طراحی زیبا، نمایشگر شفاف، عملکرد خوب و عمر باتری مناسب اشاره کرد.

    ویژگی دیگری که در این محصول می‌تواند کاربران را شیفته خود کند، دوربین آن است که از قابلیت‌های جالبی بهره می‌برد. البته ال‌جی جی 6 در تمام زمینه‌ها سرآمد نیست که می‌توان به تراشه اشاره کرد. اندروید سنترال معتقد است که ال‌جی به‌خوبی در بازی تراشه‌ها عمل نکرده و استفاده از تراشه اسنپدراگون 821 می‌تواند به ضرر جی 6 تمام شود.

    البته حالتی وجود دارد که می‌تواند به موفقیت ال‌جی جی 6 کمک کند و آن قیمتی است که برای این محصول در نظر گرفته شده. در آخر، اندروید سنترال محصول جدید ال‌جی را یک گوشی هوشمند عالی با قابلیت‌های جالب معرفی کرده است و خرید این محصول را به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر