LG به جمع تأمین‌کنندگان نمایشگر اولد برای اپل می‌پیوندد

عصر کالا- یک رسانه‌ی کره‌ای مدعی شده است که ال‌جی از سال ۲۰۱۹ به جمع تأمین‌کنندگان نمایشگر اولد برای اپل می‌پیوندد.

LG به جمع تأمین‌کنندگان نمایشگر اولد برای اپل می‌پیوندد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، هفته‌ی گذشته وب‌سایت پتنتلی‌اپل گزارشی با عنوان «شروع تولید نمایشگرهای OLED ال‌جی از پایان ماه جاری، دریچه‌ای به سوی آینده‌ی تجارت اپل» منتشر کرد. روز گذشته نیز رسانه‌ی کره‌ای The Bell اعلام کرد ال‌جی دیسپلی دو دستگاه Canon Tokki OLED دیگر تهیه کرده است. اخیرا ال‌جی دیسپلی دو دستگاه خلأ دیگر از Canon Tokki خریداری کرده است که برای تولید نمایشگرهای اولد آیفون، تجهیزات کلیدی به شمار می‌روند.

    در گزارش وب‌سایت کره‌ای بیشتر به این موضوع اشاره شده است که ال‌جی دیسپلی دو دستگاه جدید را ماه دسامبر سال جاری و فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی نصب خواهد کرد. این غول کره‌ای فقط یکی از دستگاه‌ها را در کارخانه E6 نصب می‌کند. این در حالی است که سامسونگ به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی نمایشگرهای اولد برای گوشی‌های هوشمند، 95 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و با همکاری شریک ژاپنی خود از سال 2015، بازار را به‌صورت انحصاری در اختیار دارد.

    کانن توکی معمولا سه تا چهار عدد از این دستگاه‌ها تولید می‌کند، ولی سال گذشته با افزایش دو برابری، تعداد دستگاه‌های تولیدشده را به 9 عدد رسانده است. همچنان سامسونگ و برخی از سازندگان چینی نمایشگر مانند BOE، بخش اعظم سفارشات را به خود اختصاص داده‌اند. ماه می بود که گزارشی مبنی بر مذاکره‌ی اپل با BOE منتشر شد.

    در گزارش روز گذشته آمده است:

    به دلیل ترس از موانع تولید و قیمت بالا، ال‌جی دیسپلی اخیرا همکاری خود را با کمپانی کره‌ای Sunic System آغاز کرده است تا بتواند خودش دستگاه‌های مورد نیاز را تولید کند؛ ولی هر دو شرکت برای اولین بار است که نسل ششم پنل‌ اولد را تولید می‌کنند و هنوز برای افزایش درآمد با چالش‌های زیادی مواجه هستند.
    منابع خبری رسانه‌ای کره‌ای تأیید کرده‌اند دستگاه‌های جدید می‌تواند تولید سفارشات اپل را تضمین کند. در این گزارش به‌صورت ویژه به این موضوع اشاره شده است که دو دستگاه جدید کانن توکی می‌تواند میزان تولید ال‌جی دیسپلی را افزایش دهد و انتظار می‌رود فرایند تولید از اوایل سال 2019 آغاز شود. در حال حاضر سامسونگ اصلی‌ترین تأمین‌کننده‌ی نمایشگرهای اولد برای اپل است که توانسته‌ محدودیت‌های کیفی این کمپانی را تأمین کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر