آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا برای ال جی وی ۱۰ منتشر شد

عصر کالا- بعد از مدت‌ها انتظار سرانجام مهمترین آپدیت ال جی وی ۱۰ (LG V۱۰) منتشر شد. آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا برای ال جی وی ۱۰ به زودی در دسترس کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا برای ال جی وی ۱۰ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، اگر شما نیز جزو کاربران پرچمدار نه چندان قدیمی سری V ال جی بوده و مدت‌ها است برای دریافت جدیدترین نسخه اندروید انتظار می‌کشید، اخبار خوبی برای شما داریم. سرانجام آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای ال جی وی 10 منتشر شد. همانند همیشه در ابتدا تنها کاربران کشور مهد ال جی یعنی کره جنوبی قادر به دریافت به روزرسانی اندروید نوقا برای ال جی وی 10 هستند، اما به زودی کاربران سراسر جهان نیز می‌توانند سیستم عامل گوشی موبایل ال جی وی 10 خود را به روزرسانی کنند.

    این به روزرسانی در چهارچوب ورژن v30d عرضه شده و در کنار آپدیت سیستم عامل گوشی موبایل ال جی وی 10 به جدیدترین سیستم عامل اندروید، رابط کاربری دستگاه را نیز به +UX 5.0 ارتقا می‌دهد. این آپدیت را می‌توان از طریق وب سایت ال جی نیز دریافت کرد، اما نسخه کنونی مختص کاربران کره جنوبی است و برای کاربران سایر کشورها کارایی نخواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر