کانسپت‌های جدید گوشی پرچم‌دار LG V۳۰

عصر کالا- شرکت ال‌جی در اواخر تابستان از گوشی پرچم‎دار جدید خود یعنی LG V۳۰ رونمایی خواهد کرد و به‎نظر می‌رسد که تصاویر مفهومی جدید، دقیق‌ترین جزئیات را پیرامون طراحی احتمالی این گوشی نشان می‎دهد.

کانسپت‌های جدید گوشی پرچم‌دار LG V۳۰
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جی اس ام؛ ویدیوی جدید، براساس آخرین طرح‌های شماتیک پیرامون گوشی پرچم‎دار جدید ال‌جی V30 به‌دست آمده است و همان‌طور که مشاهده می‎شود، این مدل به یک صفحه‌نمایش ثانویه مجهز شده که در بالای نمایشگر اصلی مانند دو نسل قبل یعنی ال‌جی V10 (بررسی تخصصی در جی‌اس‌ام) و ال‌جی V20 (بررسی تخصصی در جی‌اس‎ام) قرار دارد.

    در میان نمایشگر ثانویه نیز، دوربین سلفی جای گرفته است و البته طراحی آن، مانند پرچم‎دار 2017 این سازنده یعنی ال‌جی G6 است. با اینکه شایعات مبنی بر عرضه احتمالی ال‌جی V30 با حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر وجود دارد، این سنسور مانند گوشی‎های پرچم‌دار دیگر سازنده در زیر دوربین اصلی دوگانه جای گرفته است. در لبه پایین گوشی نیز، جک هدفون، درگاه یواس‌بی Type-C و بلندگوی اصلی جای گرفته است.

    همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، اوان بلس مدتی پیش رندرهایی را از یک پروژه قدیمی شرکت ال‌جی منتشر کرد و مدعی شد که شاید این پروژه با تغییراتی جزئی، برای ال‌جی V30 در نظر گرفته شود.

     

    در طرح‌های مفهومی از یک گوشی پرچم‏دار ال‎جی با نمایشگر ثانویه، صفحه‌نمایش مذکور حالت کشویی دارد و بدین شکل کاربران به فضای بیشتری در گوشی دسترسی خواهند داشت. البته بخشی از صفحه‎نمایش ثانویه، همیشه پایین‌تر از نمایشگر اصلی قرار می‌گیرد تا بدین شکل، کاربران همواره به آخرین هشدارها مبنی بر ساعت، آب‌وهوا و اعلان‌ برنامه‎های مختلف دسترسی داشته باشند. هرچند، بسیار بعید است که LG V30 به طرح‌های مفهومی ارائه شده از سوی اوان بلس شباهت داشته باشد.

    در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری ال‌جی V30، گمانه‎زنی‌های مختلفی وجود دارد و نمی‌دانیم که اطلاعات منتشر شده تا چه اندازه دقیق است. برخی ادعا می‌کنند که این گوشی به عنوان اولین پرچم‌دار ال‌جی از یک نمایشگر OLED استفاده خواهد کرد؛ لازم به‎ذکر است که گوشی‌های پرچم‎دار پیشین این سازنده کره‌ای با پنل IPS LCD به بازار عرضه شده بود.

    هم‌چنین، شایعات نشان می‎دهد که ال‌جی V30 با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام با پردازنده هشت هسته‎ای همراه شده است و از شش گیگابایت رم و ترکیب دو سنسور 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، استفاده می‎کند. در صورتی‌که شرکت ال‌جی در تابستان از گوشی پرچم‏دار جدید خود رونمایی کند، نمایشگاه IFA در برلین مناسب‌ترین زمان برای معرفی ال‌جی V30 خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر