تولید انبوه نمایشگرهای POLED ال‌جی برای گوشی‌های هوشمند

عصر کالا- «ال‌جی دیسپلی» قصد دارد تا در سه ماه سوم سال جاری میلادی تولید انبوه نسل ششم نمایشگرهای پلاستیکی OLED را که در اصطلاح به آن POLED نیز گفته می‌شود آغاز کند.

تولید انبوه نمایشگرهای POLED ال‌جی برای گوشی‌های هوشمند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از جام‌جم آنلاین ، کسب و کار «ال‌جی دیسپلی» که به عنوان یکی از پردرآمدترین بخش های کمپانی بزرگ ال جی در طی چند سال اخیر شناخته می شود، قصد دارد تا در سه ماه سوم سال جاری میلادی تولید انبوه نسل ششم نمایشگرهای پلاستیکی OLED را که در اصطلاح به آن POLED نیز گفته می شود آغاز کند.
    بر اساس گزارش نشریات کره ای، اولین سری از این نمایشگرهای پیشرفته در ماه‌های پایانی امسال در اختیار برخی تولیدکنندگان گوشی های هوشمند چینی قرار خواهد گرفت که البته حجم این تولیدات چندان بالا پیش بینی نشده اما با توجه به سرمایه گذاری اخیر این شرکت در ساخت دوکارخانه بزرگ در شهرهای Gumi و Paju، پیش بینی می‌شود که ال جی بتواند در سال آینده به خوبی پاسخگوی نیاز تمامی کمپانی های علاقه مند به استفاده از این نمایشگرها در محصولات خود باشد.
    برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی چندانی با نمایشگرهای POLED ندارند باید بگوییم که در این نمایشگرها برخلاف نمایشگرهای OLED از زیرلایه پلاستیکی به جای شیشه استفاده می‌شود که این کار مزیت های فراوانی را به دنبال خواهد داشت که از میان این موارد می توان به طراحی نازک تر پنل ها با حاشیه های بسیار پایین و قابلیت انعطاف پذیری بالا اشاره کرد به طوری که احتمال شکسته شدن نمایشگر گوشی های هوشمند به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت.
    در حال حاضر، شرکت سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده نمایشگرهای OLED، بیشترین سهم از این محصول را در بازار در اختیار دارد و از این رو، ال جی قصد دارد تا با پیشگام شدن در این عرصه، خود را به عنوان اولین و بزرگ ترین تولیدکننده پنل های POLED در جهان معرفی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر