اطلاعاتی جدید درباره ال جی V۳۰ به صورت رسمی منتشر شد

عصر کالا- فقط چند روز از انتشار اطلاعاتی در رابطه با سخت افزار گوشی ال جی V۳۰ میگذرد. اکنون شرکت ال جی اطلاعاتی مربوط به قابلیت نرم افزاری این گوشی را اعلام کرده است.

اطلاعاتی جدید درباره ال جی V۳۰ به صورت رسمی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، قبلاً در خبر ها آمده بود که ال جی قصد دارد تا نمایشگر ثانویه (شاخصه گوشی های V10 و V20) را در این گوشی به کار نبرد و حالا این شرکت خبر استفاده از یک نوار شناور در V30 را اعلام کرده است.

    این نوار شناور، ظاهری نیمه شفاف دارد و به کاربر امکان دسترسی به امکانات گوشی را می دهد. در صورتی که کاربر نیازی به این نوار نداشته باشد، می تواند آن را به گوشه صفحه نمایش خود منتقل کند.

    همچنین شرکت کره ای در رابطه با نمایشگر همیشه روشن می گوید: در این قابلیت علاوه بر نمایش ساعت، کاربر می تواند به تنظیمات سریع و موزیک پلیر و تصاویر شخصی نیز دسترسی پیدا کند.

    حال به ویژگی های امنیتی پرچمدار جدید ال جی می پردازیم. کاربر می تواند از طریق قابلیت تشخیص چهره، قفل گوشی خود را حتی در زمانی که صفحه نمایش خاموش می باشد، باز کند. در رابطه با قابلیت تشخیص صوتی این گوشی نیز می توان گفت: V30 از ترکیب صدای کاربر و کلمات کلیدی برای باز کردن قفل گوشی استفاده می کند.

    و در آخر یکی دیگر از قابلیت ها این است که کاربر می تواند با توجه به زنگ موبایلش یکی از بازخورد های لرزشی (ویبره) را انتخاب کند. همچنین ال جی، از برخی از جزئیات نرم افزاری مربوط به دوربین V30 نیز اطلاعاتی داده است که در خبر های بعدی به آن می پردازیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر