مجله تایم، ساندبار SJ۹ ال جی را به عنوان بهترین ساندبار دنیا معرفی کرد

عصر کالا- مجله تایم در آخرین شماره خود،‌ ساندبارهای معروف و پیشرفته دنیا را بررسی کرده و ساندبار SJ۹ ال جی را به عنوان یک برنده تمام عیار معرفی کرده است.

مجله تایم، ساندبار SJ۹ ال جی را به عنوان بهترین ساندبار دنیا معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، مجله تایم در شماره اخیر خود به سراغ ساندبارهای معروف و پیشرفته دنیا رفته است. وسیله‌ای که قرار است تجربه شنیداری ما را در زمان فیلم دیدن متحول کند. مجله تایم با بررسی ساندبارهای مختلف با توجه به ویژگی‌های خاصشان در نهایت بهترین ساندبار از همه نظر یعنی ساندبار پیشرفته و مدرن SJ9 شرکت ال جی را انتخاب کرده است. تایم ابتدا این ساندبار را از جهت فراگیر بودن صدا بررسی کرده و آن را به عنوان بهترین گزینه برای شنیدن تجربه صدای سینمایی و فراگیر معرفی کرده است. به گونه‌ای که دیگر نیاز نیست یک بلندگو در جلو و عقب مکان نشستن نصب کنید. در نهایت نویسنده این مجله بعد از ذکر مشخصات و بررسی تست صدای این مدل، ساندبار SJ9 شرکت ال جی را به‌عنوان یک «برنده تمام‌عیار» معرفی کرده است.

    قابلیت‌های ساندبار SJ9 ال جی
    ساندبار SJ9 با وجود قابلیت بالا بردن کیفیت صداهای کم کیفیت کاملا از رقبای خود متمایز می‌شود. همچنین این ساندبار صداهایی با کیفیت بسیار بالا را نیز پشتیبانی می‌کند. ساندبار SJ9  ال جی چه از طریق وای فای و چه از طریق بلوتوث، از نرم‌افزارهایی مثل Spotify، Pandora و گوگل پلی پشتیبانی کرده و آهنگ‌های مورد نظر شما را پخش می‌کند. ساندبار SJ9 می‌تواند صداهایی که کیفیت کمی دارند را واضح کرده و آن‌ها را با کیفیت 24 بیت پخش کند.
    این بلندگوی 5.1.2 که قدرتی 500 واتی داشته و 55 اینچ طول دارد، مجهز به یک ساب ووفر اضافه، دو بلندگوی رو به جلو، کانال مرکزی و یک جفت پخش‌کننده زاویه‌دار فراگیر است و می‌تواند صداهایی که از بالا می‌آیند را شبیه‌سازی کند. این ساندبار با متصل شدن به وای فای و بلوتوث می‌تواند بدون نیاز به سیم سیگنال‌ها را دریافت کند. به‌علاوه می‌توانید کابل HDMI به آن متصل کرده و فرمت 4K را با آن پخش کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر