بهترین گوشی هوشمند تاشوی جهان را عرضه می‌کنیم، نه اولین!

عصر کالا- ال‌جی اعلام کرده است که قصد دارد بهترین گوشی هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر بازارهای جهانی موبایل را معرفی و عرضه کند.

بهترین گوشی هوشمند تاشوی جهان را عرضه می‌کنیم، نه اولین!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر خبر داده‌اند.

    از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    گزارش های ضد و نقیض بسیاری در خصوص عرضه و معرفی نخستین گوشی هوشمند تاشو و منعطف در فضای مجازی منتشر می‌شود که هر یک نشان می‌دهد کدام یک از تولیدکنندگان موبایل در تلاشند تا نخستین محصول انعظاف پذیر را به بازارهای جهانی موبایل عرضه کنند تا توجه عموم کاربران و سهامداران به سمت و سوی خود جلب کنند.

    سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که می‌خواهد گوشی هوشمند تاشوی خود را در اوایل سال آینده 2019 میلادی به بازارهای جهانی معرفی و عرضه کند و بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده بودند که این محصول در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهد شد. از طرفی هواوی نیز که به نظر می رسد بزرگترین رقیب سامسونگ در عرضه چنین محصولی به شمار می رود، اعلام کرده است که تا قبل از پایان سال جاری 2018 میلادی نخستین گوشی تاشو و انعظاف پذیر خود را روانه بازارهای جهانی خواهد کرد و در این رابطه سراغ شرکت کره‌ای ال‌جی که یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان نمایشگر در جهان است، رفته تا بتواند گوشی‌های تاشوی خود را با کیفیت بهتر و مطمئن تری به تولید و عرضه برساند.

    حالا خود شرکت ال‌جی نیز به تازگی در گفت‌وگویی با گزارشگر وب‌سایت اندروید هدلاین اعلام کرده است که سالهاست بر روی ایده گوشی هوشمند با صفحه نمایش انعظاف پذیر کار کرده است و قصد دارد تنها بیک محصول بسیار با کیفیت و عالی را تولید کند و به همین منظور هم هیچ تصمیمی برای ارائه و معرفی اولین گوشی تاشو در جهان نداشته و ندارد.

    بنابراین می‌توان دریافت که متخصصان شرکت ال‌جی با تلاشی مداوم و طولانی درصدد خلق یک محصول جدید، شگفت انگیز و در عین حال بدون عیب و ایراد هستند تا بتوانند از طریق فروش آن سودآوری و درآمدزایی بالایی را کسب کرده و نظر خیل عظیمی از کاربران را به سمت و سوی خود جذب کنند.

    هرچند که این غول کره‌ای از مشخصات و جزئیات دقیق محصول موردنظر خود چیزی به زبان نیاورده است اما به نظر می‌رسد که ال جی برخلاف سایر رقبایش همچون سامسونگ، هواوی و زدتی‌ای عجله‌ای برای معرفی و عرضه گوشی هوشمند تاشو و منعطف ندارد، بنابراین انتظار می‌رود که ال جی می خواهد با رصد مشخصات دقیق و کیفیت نخستین گوشی های تاشو در جهان که توسط رقبایش عرضه می شود، به تکمیل و توسعه این محصول بپردازد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر