فروش ال جی وی ۳۰ از ۶ مهر ماه آغاز می‌شود

عصر کالا- انتظار می‌رود که گوشی ال جی وی ۳۰ (LG V۳۰) در ۳۱ آگوست (۹ شهریور) با برگزاری یک کنفرانس خبری در نمایشگاه ifa ۲۰۱۷ که در شهر برلین برگزار می‌شود، معرفی گردد.

فروش ال جی وی ۳۰ از ۶ مهر ماه آغاز می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، عرضه این دستگاه مدتی بعد از این رویداد رونمایی آغاز شده و برای فروش راهی بازارهای مختلف جهان خواهد شد. گفته می‌شود که این اسمارت فون اولین گوشی هوشمند از سری گوشی‌های پرچمدار V ال جی است که به بازارهای اروپایی نیز راه خواهد یافت.
    بر اساس ارائه سندی از یک منبع معتبر، این گوشی هوشمند با اسم رمز JOAN شناخته شده و بعد از آنکه در نمایشگاه ifa امسال رونمایی شود، در 15 سپتامبر (24 شهریور ماه) برای فروش به بازار کره وارد می‌شود.
    دو روز بعد از عرضه ال جی وی 30 در بازار کره، فروش این دستگاه در ایالات متحده آغاز خواهد شد و سپس در 28 سپتامبر برابر با 6 مهرماه به دیگر بازارهای جهان وارد خواهد شد. خریداران اروپایی این گوشی احتمالا باید مدت زمان بیشتری صبر کنند.
    گوشی هوشمند ال جی وی 30 یکی از پرچمداران قدرتمند امسال است که می‌تواند گلکسی نوت 8 سامسونگ را به چالش بکشد. این منبعه خبری همچنین به این نکته اشاره کرده که ال جی وی 30 اولین اسمارت فون این کمپانی کره‌ای است که دارای یک نمایشگر اولد 6 اینچی بوده که حاشیه‌های باریکی نیز خواهد داشت.
    اسنپدراگون 835 پردازنده‌ای است که به مانند بسیاری از گوشی‌های پرچمدار 2017 در این دستگاه قدرتنمایی کرده و توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی خواهد شد.
    موبایل ال جی V30 به مانند گوشی پرچمدار ال جی جی 6، انتظار می‌رود که با یک دوربین دوگانه، باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت، شارژ بی‌سیم و البته با استانداردهای حفاظتی نظامی خودنمایی کند.
    گوشی جدید پرچمدار سری V ال جی درست مشابه با ال جی وی 10 و ال جی وی 20 دستگاه چند رسانه‌ای قدرتمندی بوده که از دوربین‌های خوبی نیز برخوردار خواهد بود. بر اساس ادعای برخی شایعات، دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی ال جی جی 6 و کنترل‌های ویدیویی عالی آن، در این دستگاه نیز رخ نشان خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر