رونمایی از پروژکتور لیزری ال جی ProBeam UST و MiniBeam در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷

عصر کالا- پروژکتور لیزری ال جی ProBeam UST و ال جی MiniBeam دو مورد از محصولاتی خواهند بود که ال جی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷‌ از آن‌ها پرده برداری خواهد کرد. در ادامه بیشتر با این دو پروژکتور قابل حمل ال ای دی آشنا خواهیم شد.

رونمایی از پروژکتور لیزری ال جی ProBeam UST و MiniBeam در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، به عنوان پیشگاه در عرصه پروژکتورهای ال ای دی برای شش سال متوالی، غول تکتولوژی کره جنوبی، کمپانی ال جی در نظر دارد از دو پروژکتور جدید خود در نمایشگاه ایفا 2017 برلین پرده برداری کند. پروژکتور لیزری ال جی ProBeam UST با مدل HF85JA و پروژکتور ال جی MiniBeam با مدل PH30JG‌ دو دستاوردی هستند که ال جی قصد رونمایی از آن‌ها را دارد.
    پروژکتور لیزری ال جی ProBeam UST

    لازم به ذکر است که پروژکتور لیزری ال جی ProBeam UST ارائه کننده محتوای فول اچ دی در طراحی پرتاب نور فوق‌العاده کوتاه برای تجربه همه جانبه تئاتری است. بر خلاف دیگر پروژکتورها، این محصول تنها نیازمند 12 سانتی‌متر برای نمایش یک محتوای 100 اینچی است و حتی می‌تواند بر روی میز جلومبلی شما قرار گیرد.
    علاوه بر این،‌ غول کره‌ای ادعا می‌کند که پروژکتور لیزری جدید آن‌ها تا سطح روشنایی 1.500 لومن را تولید می‌کند که 1.5 برابر روشن‌تر از نسل گذشته‌اش خواهد بود. این شرکت همچنین متعهد شده است که منبع نور در این پروژکتور عمر مفیدی بالغ بر 20 هزار ساعت داشته باشد. این محصول مجهز به پلتفرم webOS‌ تلویزیون‌های هوشمند نیز خواهد بود که به لطف آن دسترسی به سرویس‌های مختلف استریمینگ را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
    پروژکتور ال جی MiniBeam

    در سمتی دیگر، پروژکتور ال جی MiniBeam قادر به ارائه محتوای اچ دی بوده و همراه با یک باتری داخلی، می‌تواند با هر بار شارژ‌ تا 4 ساعت روشن بماند. این پروژکتور مجهز به قابلیتی به نام “Multi-Angle Projection”‌ است که اجازه می‌دهد دیوایس تا 70 درجه خمیدگی همچنان تصویر را بر روی دیوار به نمایش بگذارد. ال جی یک درگاه مدرن USB نوع C‌ را نیز بر روی پروژکتور MiniBeam خود تعبیه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی آن را به گوشی‌های هوشمند و یا لپ تاپ‌های خود متصل کنند و محتوای دلخواه خود را توسط آن به نمایش بگذارند. علاوه بر این، باتری داخلی 9 هزار میلی‌آمپر ساعتی آن نیز همراه با یک کابل شارژ‌خواهد شد.
    ال جی هر دو این پروژکتورها را در سالن هجدهم Messe Berlin نمایشگاه IFA 2017 در مقابل دید همگان قرار خواهد داد. این نمایشگاه از یکم الی ششم سپتامبر (دهم الی پانزدهم شهریور ماه) در شهر برلین آلمان پابرجا خواهد بود.
    “Jang ik-hwan”، یکی از مدیران ال جی در این باره می‌گوید:
    ما مفتخریم که مدت‌هاست به عنوان پیشگام جهانی در عرصه پروژکتورهای قابل حمل ال ای دی شناخته می‌شویم. پروژکتورهایی که در نمایشگاه ایفا عرضه خواهند شد، مصرف کنندگان را با یک تجربه سینمای خانگی باکیفیت، بسیار راحت، قابل اعتماد و سرگرم کننده همراه می‌سازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر