رندر رسمی ال جی وی ۳۰ (LG V۳۰) منتشر شد

عصر کالا- ساعاتی پیش شاهد انتشار رندر رسمی ال جی وی ۳۰ (LG V۳۰) پرچمدار جدید غول کره‌ای بودیم که طراحی شبیه به گلکسی اس ۸ آن را تایید می‌کند.

رندر رسمی ال جی وی ۳۰ (LG V۳۰) منتشر شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، ال جی وی 30، پرچمدار آینده کمپانی ال جی است که قرار است در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور ماه) در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شود. تا به امروز تعداد زیادی از نشت اطلاعات و شایعات در مورد وی 30 بر روی وب منتشر شده است و ما تا حدودی از گوشی هوشمند جدیدی که قرار است به زودی در فروشگاه‌ها با آن ملاقات کنیم، آشنا هستیم.
    امروز شاهد انتشار رندر رسمی ال جی وی 30 بودیم که جزئیات پنل جلویی این فبلت کره‌ای را به طور دقیق‌تری نشان می‌دهد. ما به وضوح می‌توانیم ببینیم که نمایشگر ال جی وی 30 همراه با حاشیه‌های کم کناری و ناهنجاری‌های بسیار باریک بالا و پایین خود شبیه به نمایشگر Infinite گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ است. نکته جالب اینجاست که بر روی صفحه قفل، تاریخ 31 آگوست، دقیقا همان روز رونمایی نمایان است.

    در اینجا هیچ دکمه‌ای بر روی قاب جلویی نیست و به نظر می‌رسد سنسور اثر انگشت نیز بر روی قاب پشتی قرار گرفته باشد؛ این درحالیست که به نظر می‌رسد کلیدهای ناوبری نیز به سبک گلکسی اس 8 به شکل مجازی بر روی قاب جلویی نمایان هستند. در کناره‌های گوشی نیز ما می‌توانیم دو کلید را مشاهده کنیم که احتمالا مربوط به کلیدهای ولوم و پاور باشد. با کنار هم قرار دادن ال جی V30 در کنار ال جی G6 و سامسونگ گلکسی S8 می‌توان برآورد خوبی از اندازه دستگاه در مقایسه با دیوایس‌های موجود داشت. به نظر می‌رسد این گوشی کمی در مقایسه با جی 6 عریض‌تر است و از اس 8 / اس 8 پلاس کوچکتر است.

    جدای تمامی این شایعات، ال جی امروز رسما تایید کرد که پرچمدار آینده ال جی الکترونیکس، نخستین دیوایس آن‌ها خواهد بود که از یک نمایشگر اولد پلاستیک FullVision برخوردار است. ما انتظار داریم این محصول، همان نسل جدید ال جی V20 باشد. رندر رسمی ال جی وی 30 که امروز منتشر شد دقیقا مشابه با رندری است که چندی پیش از قسمت زیرین نمایشگر این گوشی به انتشار رسیده بود.

    ما همچنین تصویری از طرح این فبلت را نیز از سوی حساب کاربری Onleaks در توییتر مشاهده کرده‌ایم که نمای پشتی و جلویی آن را به نمایش می‌گذارد. در این تصویر دوربین دوگانه، فلاش ال ای دی و اسکنر اثر انگشت وی 30 به خوبی نمایان است.

    مشخصات فنی ال جی وی 30

    شایعات حاکی از آن است که گوشی جدید ال جی از چیپست اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد و از یک رم 6 گیگابایتی، صدای Quad DAC بهبودیافته‌تر از ال جی وی 20 و احتمالا اندروید O برخوردار است. دیگر شایعات همچنین ادعا می‌کنند یک دوربین دوگانه علاوه بر قاب پشتی بر روی قاب حلویی نیز تعبیه شده باشد و یک قسمت باریکی از نمایشگر جلویی نقش نمایشگر دوم در گوشی ال جی وی 20 را ایفا خواهد کرد. در انتها باید به پشتیانی از شارژ بی‌سیم و احتمالا قاب پشتی شیشه‌ای اشاره کرد که هیچکدام از سوی ال جی تایید نشده است.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر