ال جی رسما توسعه موبایل تاشو را تایید کرد

عصر کالا- در ماه جولای امسال، پتنتی از سوی ال جی به ثبت رسید که نشان می داد این کمپانی مشغول توسعه یک اسمارت فون تاشو است. حالا بعد از ماه ها گمانه زنی، ال جی به صورت رسمی توسعه چنین دیوایسی طی سال های اخیر را تایید کرده است.

ال جی رسما توسعه موبایل تاشو را تایید کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، همانطور که انتظار می رفت کره ای ها اطلاعات چندانی درباره طراحی یا مشخصات سخت افزاری دستگاه منتشر نکرده اند؛ اما ال جی می گوید که هیچ عجله ای در عرضه دستگاه ندارد. در عوض کمپانی مورد اشاره می خواهد دستگاهی بسازد که مشتریان واقعا به دنبال خرید آن به هنگام عرضه خواهند بود.

    تحقیقات ال جی نشان داده که مصرف کنندگان هنوز نسبت به موبایل های تاشو تردید دارند و مطمئن نیستند که چنین دیوایسی ارزش پرداخت هزینه های کلان تر را دارد یا خیر. به همین خاطر، ال جی می خواهد نخست بازخورد مشتریان به دیوایس های هواوی و سامسونگ را ببیند.

    برای آن دسته از افراد ناآگاه باید گفت که سامسونگ قرار است موبایل تاشو گلکسی F را طی ماه ژانویه سال آتی روانه بازار کند و احتمالاً تعداد محدودی از آن هم زودتر و در ماه نوامبر عرضه شوند. به همین شکل هواوی هم تایید کرده که موبایل تاشو خود را تا اواسط سال 2019 عرضه می کند و ضمناً این دستگاه، نخستین موبایل 5G هواوی هم خواهد بود.

    در حال حاضر به نظر می رسد که تمرکز اصلی ال جی بر عرضه موبایل هایی سنتی تر مثل V40 تینکیو معطوف است که بامداد امروز رسماً معرفی شد. این موبایل به 5 دوربین مجهز شده و از به روزرسانی های دیگری نسبت به V30 سال پیش بهره می برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر