ال جی Q۸ ؛

زیبایی، مقاومت و قدرت باورنکردنی در قالبی کوچک

عصر کالا- ال جی Q۸ گوشی هوشمند جدیدی است که ویژگی‌های یک گوشی پرچمدار را با خود به همراه دارد. در ادامه با ویژگی‌های گوشی موبایل سری جدید Q ال جی آشنا می‌شویم.

زیبایی، مقاومت و قدرت باورنکردنی در قالبی کوچک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، امروز شرکت ال جی خبر عرضه گوشی Q8 را اعلام کرد. جدیدترین گوشی این برند، قدرتمند، زیبا و مقاوم بوده و از ویژگی‌های برتر پرچمداران ال جی بهره می‌برد. در اصل می‌توان گفت این گوشی دنباله سری V این شرکت است ولی به صورتی طراحی شده که در یک دست به خوبی قرار گرفته و به راحتی قابل حمل است. گوشی ال جی Q8 به عنوان دومین گوشی معرفی شده از سری Q، صدای باکیفیت Hi-Fi پخش کرده و از قابلیت‌های تصویربرداری باکیفیتی برخوردار است. همچنین این گوشی در مقابل آب و گردوخاک مقاوم بوده و همه این ویژگی‌ها را در اندازه کوچک خود جای داده است.

    گوشی ال جی Q8 بر پایه امکانات قدرتمند عکس‌برداری و تصویربرداری ساخته شده است و از قابلیت‌هایی مثل Steady Record 2.0 که موجب تصویربرداری بدون لرزش و روان می‌شود، برخوردار است. مانند بسیاری از گوشی‌های پیشرفته ال جی، مدل Q8 نیز از دوربین پشتی با لنز دوگانه بهره می‌برد. لنزی که به وسیله آن می‌توانید از مناظر داخلی و چشم‌اندازها با زاویه عریض عکس‌برداری کنید و در کنار آن با دوربین سلفی عریض عکس‌های گروهی نفس‌گیری بیندازید. با لنز 120 درجه عریض و لنز 83 درجه استاندارد در جلوی گوشی و دو لنز 135 درجه و عریض و 78 درجه استاندارد در پشت، مدل Q8 رویای علاقمندان به عکاسی را به واقعیت تبدیل می‌کند.

    گوشی ال جی Q8 با قابلیت ضبط صدای Hi-Fi قابلیت‌های صوتی را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد و با دارا بودن دو میکروفون AOP (حد صدای بیش از اندازه) در هنگام ضبط صدا در محیط بیرون، صدای پس‌زمینه و شلوغی را کم می‌کند. فایل‌های صوتی در فرمت 24 بیت / 48kHz LPCM (ماژول کد پالس خطی) ذخیره می‌شوند؛ فرمتی که در صنعت فیلم‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ال جی با عرضه گوشی Q8 و به عنوان یکی از اولین شرکت‌هایی که قابلیت تغییر تنظیمات ویدیو را روی گوشی قرار داده است، به کاربران خود قدرت تغییر و شخصی‌سازی تمام قسمت تنظیمات ضبط ویدیویی را داده است.
    گوشی ال جی Q8 با قابلیت ضبط صدای Hi-Fi Quad DAC با فناوری ESS به عنوان یکی از محصولات صوتی  بسیار پیشرفته و پیشرو در دنیا شناخته می‌شود. فناوری Quad DAC در این گوشی تا 50 درصد صداهای مزاحم را حذف کرده و کیفیت فایل موسیقی را تا کیفیت Hi-Fi افزایش می‌دهد تا صدایی واضح، باشکوه و بی‌مثال از طریق سیستم صوتی گوشی پخش شود. همچنین قابلیت ضبط صدای HD می‌تواند صدایی با کیفیت 24 بیت / 192kHz را بدون افت کیفیت در فرمت FLAC ضبط کند. برای مشتریانی که می‌خواهند روی فرایند ضبط صدا کنترل کامل داشته باشند، حالت استودیویی در Q8 در بخش ضبط صدای HD دقیقا برای آن‌ها طراحی شده است.

    صفحه نمایش همیشه روشن و قابل شخصی‌سازی Second Screen که در بالای صفحه نمایش اصلی قرار گرفته است، میان‌بر مفیدی برای دسترسی به مخاطبان، ابزارها و نرم‌افزارها در اختیار شما می‌گذارد. برای علاقمندان به بازی، نسل بعدی فناوری موتور پردازش گرافیکی سه‌بعدی Vulkan، سنگین‌ترین و گرافیکی‌ترین بازی‌های موبایلی را با زنده‌ترین رنگ‌ها روی گوشی شما اجرا خواهد کرد.
    به علاوه گوشی ال جی Q8 در برابر آب و گردوغبار مقاوم بوده و درجه استاندارد IP67 را گرفته است و تا یک متر زیر آب و به مدت 30 دقیقه مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. یعنی گوشی Q8 در برابر پاشیدن آب و یا افتادن در ساحل و اتفاقات پیش بینی نشده دیگر می‌تواند مقاومت کند. این گوشی توسط یک قاب فلزی با لبه‌های خمیده در برابر اکثر ضربه‌ها و شوک‌ها مقاوم است.

    آقای Juno Cho، رئیس بخش ارتباطات موبایلی ال جی می‌گوید:
    گوشی LG Q8 عضو جدید گوشی‌های سری Q شرکت ال جی است که با توجه به نیاز مشتریان علاقه‌مند به ساخت محتوا عرضه شده است؛ مشتریانی که می‌خواهند محتواهای صوتی تصویری خود را بدون پرداخت پول برای قابلیت‌های اضافه‌، درست کنند. گوشی Q8 بیشتر DNA خود را از سری V به ارث برده ولی در عین حال برای استفاده با یک دست و حمل راحت نیز بسیار مناسب است.
    گوشی ال جی Q8 این هفته در بازارهای کلیدی اروپا عرضه شده و در ماه آینده در آسیا نیز به بازار خواهد آمد.

    ویژگی‌های کلیدی گوشی ال جی Q8

    گفتنیست که مشخصات فنی هر کشور ممکن است متفاوت باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر