ال جی جی ۶ در ایران

آغاز فروش رسمی گوشی پرچمدار کره‌ای

عصر کالا- گوشی پرچمدار جدید ال جی یعنی جی ۶ (LG G۶) به صورت رسمی وارد بازار ایران شد. ال جی جی ۶ در ایران با قیمت بالا و با گارانتی اصلی مدیاپردازش به فروش می‌رسد.

ال جی جی ۶ در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ؛ گوشی هوشمند ال جی جی 6 (LG G6) در روز 8 اسفند سال گذشته و در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2017) رونمایی شد. شرکت ال جی، پیش فروش جهانی این گوشی را از 12 اسفند آغاز کرد و عرضه رسمی آن نیز از فروردین‌ماه کلید خورد. در کشور ما نیز فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از روز 5 اردیبهشت، پیش فروش ال جی G6 را همراه با هدایای ویژه آغاز کرد و مشتریان ایرانی می‌توانستند با خرید از این سایت فروش آنلاین، پرچم‌دار جدید ال جی را با پکیج‌هایی شامل محافظ صفحه نمایش، هدست استریو بی‌سیم 1100، کارت حافظه جانبی 64 گیگابایت و کاور هوشمند دریافت کنند.

    در روز 6 اردیبهشت نیز گوشی ال جی جی 6 در ایران به صورت رسمی رونمایی شد و شرکت ال جی با همکاری مدیاپردازش در یک رویداد جذاب در خانه همایش فرشته تهران، پرچم دار جدید خود را رونمایی و مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول را تشریح کرد.
    همچنین بخوانید:
    رونمایی رسمی ال جی G6 در ایران و تشریح ویژگی‌های این گوشی مستحکم
    مشخصات ال جی جی 6
    نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح +Quad HD
    پشتیبانی از دالبی ویژن / HDR 10
    چیپست اسنپدراگون 821
    رم 4 گیگابایتی
    دوربین دوگانه 13 + 13 مگاپیکسلی
    دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
    حافظه 32 گیگابایتی
    باتری 3300 میلی آمپری جدانشدنی با شارژ سریع 3.0 کوالکام و شارژ بی‌سیم
    تاییدیه IP68 ضد آب و ضد گرد و غبار
    سیستم عامل اندروید 7 نوقا
    ابعاد 148.9 در 71.9 در 7.9 میلی‌متر
    وزن 163 گرم
    رنگ‌های نقره‌ای، سفید و مشکی
    مجهز به حسگر اثر انگشت
    قیمت ال جی جی 6 در ایران
    اکنون فروش ال جی جی 6 در ایران آغاز شده و این گوشی پرچم دار به صورت رسمی به همراه گارانتی اصلی مدیاپردازش و با قیمت بالا به فروش می‌رسد. ال جی G6 با پک معمولی با قیمت 2 میلیون و 400 هزار تومان و نسخه فول پک آن به همراه هندزفری بلوتوثی و کیف هوشمند با قیمت 2 میلیون و 550 هزار تومان در فروشگاه‌های سراسر کشور در حال فروش است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر