ال جی وی ۳۰ احتمالا زودتر از موعد عرضه می‌شود

عصر کالا- شایعات زیادی درباره‌ی پرچمدار دوم امسال ال‌جی منتشر می‌شود‌ و یکی از جدیدترین گزارش‌ها، حکایت از عرضه‌ی زودهنگام V۳۰ دارد.

ال جی وی ۳۰ احتمالا زودتر از موعد عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت ، ال جی وی 30 قرار است دومین پرچمدار سال 2017 ال‌جی باشد. شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد این گوشی در رسانه‌های دنیای فناوری مطرح می‌شود‌؛ با این حال ال‌جی اطلاعات چندانی از این گوشی منتشر نکرده است. گزارش جدید منتشرشده حکایت از عرضه زودتر از موعد ال‌جی V30 دارد.

    ال‌جی وی 20 را در ماه سپتامبر سال گذشته عرضه کرد، از این‌رو انتظار کشیدن برای جانشین آن در زمان مشابه در سال جاری منطقی به نظر می‌رسد؛ طبق ادعای این گزارش جدید،‌ این گوشی یک ماه زودتر از زمان مورد انتظار عرضه خواهد شد.

    در این گزارش به ماه آگوست (مردادماه 1396) برای عرضه‌ی این گوشی اشاره شده است. هیچ اطلاعاتی از دلایل این کار در گزارش ذکر نشده؛ اما محتمل‌ترین دلیل برای عرضه‌ی زودهنگام این گوشی، عرضه‌ی گلکسی نوت 8 در همین بازه‌ی زمانی است. ال‌جی با عرضه‌ی زودتر وی 30 نسبت به گلکسی نوت 8 به دنبال سهم بیشتر از بازار است.

    این گزارش اطلاعاتی در مورد پرچمدار دیگر ال‌جی یعنی جی 7 داده است؛ طبق ادعای مطرح‌شده در این گزارش، ال‌جی زمان عرضه‌ی جی 7 را نیز یک ماه جلوتر انداخته و این گوشی در ژانویه‌ی سال 2018 عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد این بار دیگر شاهد پردازنده‌ی ضعیف‌تر در پرچمدار سال آینده‌ی ال‌جی نخواهیم بود و گزارش‌ها از به‌کارگیری اسنپدراگون 845 در ال‌جی جی 7 حکایت دارند. ‌ال‌جی معمولا پرچمداران سری G خود را در کنگره جهانی موبایل عرضه می‌کند؛ با این حال به نظر می‌رسد این غول کره‌ای به دنبال ایجاد تغییر در برنامه‌های خود است. هیچ یک از اطلاعات منتشرشده تا به امروز توسط ال‌جی تأیید یا رد نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر