موبایل ال جی با نمایشگری که لوله می شود

عصر کالا- به تازگی حق امتیاز یک موبایل با نمایشگر انعطاف پذیر و لوله شونده متعلق به شرکت ال جی منتشر شده است.

موبایل ال جی با نمایشگری که لوله می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، هر روز تعداد بیشتری از شرکت های تولید کننده موبایل سعی می کنند نمایشگرهای نوآورانه ای ابداع کنند. در حالیکه هواوی و سامسونگ مشغول ساخت موبایل های تاشو هستند، تعداد دیگری از تولید کنندگان موبایل نیز تصمیم گرفته اند موبایل های تاشو مخصوص خود را بسازند.

    یکی از این تولید کنندگان شرکت کره ای ال جی است. با توجه به حق امتیاز اختراعی که این شرکت اخیرا ثبت کرده، به نظر می رسد این شرکت  قصد دارد با یک نمایشگر انعطاف پذیر با قابلیت لوله شدن بسازد.

    ال جی حق امتیاز اختراع این موبایل را در اکتبر سال گذشته در دفتر مالکیت های معنوی کره جنوبی(KIPRIS) ثبت کرده که امسال منتشر شده است. هنگامیکه نمایشگر باز می شود، به اندازه یک موبایل است  و فرد می تواند محتوای مورد نظرش را ببیند.

     

    رندرهای وب سایت«Lets Go Digital»  نشانی می دهند این نمایشگر انعطاف پذیری بالایی دارد  و هنگام باز بودن عرض آن از یک تبلت بیشتر است.

    اگر فرد به نمایشگر کوچکتری احتیاج دارد، می توان بخشی از نمایشگر را باز نکند.

    ارتفاع قاب این دستگاه کمی بلندتر از نمایشگر است تا دربرابر ضربه ها از آن محافظت کند.

    علاوه بر ال جی، سامسونگ نیز حق امتیاز اختراعی برای یک نمایشگر لوله شونده انعطاف پذیر ثبت کرده که به وسیله اثر انگشت فعال می شود. البته هنوز باید منتظر ماند و دید آیا این نمایشگرها ساخته می شوند یا فقط یک طرح اولیه هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر