ال جی دو گوشی میانرده و بادوام K۵۰ اس و K۴۰ اس را معرفی کرد

عصر کالا- ال جی دو گوشی میانرده جدید را به نام های K۵۰ اس و K۴۰ اس معرفی کرد. این دو محصول بسیار بادوام بوده و سازنده مدعی شده امکانات گوشی های پرچمدار را با قیمت مناسب ارائه می کنند.

ال جی دو گوشی میانرده و بادوام K۵۰ اس و K۴۰ اس را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، یک روز پیش گزارش کردیم که ال جی اقدام به ثبت دو پتنت برای دو گوشی میانرده جدید K50 اس و K40 اس کرده است. حال با معرفی این دو محصول، سازنده کره ای قصد دارد از آنها در نمایشگاه ایفا 2019 رونمایی کند.

    گفته می شود K40 اس از پردازنده 2 گیگاهرتزی هشت هسته ای برخوردار است ولی از نوع چیپست به کار رفته در آن اطلاعاتی در دست نیست. این گوشی از صفحه نمایش 6.1 اینچی HD پلاس با نسبت تصویر 19.5.9 بهره مند است.

    نمایشگر این گوشی دارای ناچ قطره ای شکل بوده و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در پنل پشتی دوربین دوگانه را می بینیم که به شکل افقی قرار گرفته و شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود.

    ال جی K40 اس با حافظه رم 2 یا 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء بوسیله کارت حافظه میکرو SD به بازار عرضه خواهد شد. باتری ظرفیتی معادل 3500 میلی آمپر ساعت دارد ولی در مورد پشتیبانی آن از شارژ سریع جزییاتی منتشر نشده است.

     

    گوشی K50 اس به نمایشگر بزرگتر 6.5 اینچی مجهز شده و به غیر از این مورد کاملاً مشابه K40 است؛ با این تفاوت که از باتری پرظرفیت تر 4000 میلی آمپر بهره مند است. این مدل نیز از پردازنده 2 گیگاهرتزی برخوردار بوده و تنها در یک مدل 3GB/32GB به بازار عرضه خواهد شد.

    ال جی K50 اس از دوربین سه گانه برخوردار بوده که تفاوت آن با دوربین K40 اس، بهره مندی از سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی بوده که در کنار دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسل فوق عریض قرار گرفته است.

    هر دو محصول مورد بحث دارای حسگر اثر انگشت در پنل پشتی بوده و از استاندارد نظامی MIL-STD 810G پشتیبانی می کنند که عدم آسیب رسیدن به دستگاه در سقوط های پی در پی را تضمین می کند.

    ال جی K40 اس و K50 اس اکتبر امسال (مهر ماه) در اروپا، آمریکای لاتین و آسیا در دو رنگ مشکی و آبی به بازار عرضه خواهند شد. هنوز از قیمت آنها اطلاعاتی منتشر نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر