ال جی: توانایی های صوتی V۳۰ بی نظیر خواهند بود

عصر کالا- کمپانی ال جی امروز با انتشار تصاویر جدیدی، درباره ویژگی های صوتی پرچمدار بعدی خود «V۳۰» توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد موبایل مذکور، نسل بعدی توانایی های صوتی را به همراه دارد که در میان اسمارت فون های موجود بی نظیر خواهند بود.

ال جی: توانایی های صوتی V۳۰ بی نظیر خواهند بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از دیجیاتو، بنا به گفته های شرکت سازنده V30 برای تبدیل داده های صوتی دیجیتال به آنالوگ، از نسخه جدید فناوری «Hi-Fi Quad DAC» که در V20 هم وجود داشت بهره برده، که طی همکاری با کمپانی «ESS Technology» در کالیفرنیا توسعه یافته است.

    ال جی در توسعه V30 نیز با کمپانی Bang & Olufsen همکاری داشته است
    فناوری جدید با ارائه فیلترهای دیجیتال و حالت های از پیش تنظیم شده، امکان شخصی سازی تجربه صوتی را فراهم کرده و صدای باکیفیت و شفافی را (حتی با هدفون های معمولی) ارائه می کند. اسکرین شات های رسمی ال جی (تصویر بالا) نیز گفته های کمپانی را تأیید کرده و از وجود گزینه های شخصی سازی جالب توجهی خبر می دهند.

    لازم به ذکر است که شرکت کره ای در همکاری با کمپانی انگلیسی «MQA Ltd» قابلیت استریم صوتی با کیفیت بالا را نیز در V30 فراهم کرده، و علاوه بر توانایی های پخش صدا، در زمینه ضبط اصوات نیز با دست پر وارد میدان شده و به گفته ال جی، دامنه وسیعی از صداها «از زمزمه تا رعد و برق» را بدون کوچکترین تغییری ضبط می کند.

    در کنار موارد فوق، ال جی در پرچمدار جدید خود نیز به همکاری با شرکت دانمارکی «Bang & Olufsen» ادامه داده که تجربه صوتی V30 را بهبود بخشیده است. همچنین لازم به ذکر است که مانند موبایل V20، در جعبه V30 نیز یک ایرفون با کیفیت B&O وجود خواهد داشت.

    به روز رسانی:

    در حالی که سه روز بیشتر تا مراسم رونمایی رسمی از موبایل پرچمدار ال جی V30 باقی نمانده، تصویر زنده ای منتسب به این فبلت فاش شده که در زیر مشاهده می کنید

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر