ال‌جی دو نسخه جدید از جی ۶ را به زودی عرضه می کند

عصر کالا- G۶ اخرین پرچمدار عرضه شده ال جی است و حالا قرار است این کمپانی دو نسخه جدید از این گوشی را تا آخر ژوئیه روانه بازار کند.

ال‌جی دو نسخه جدید از جی ۶ را به زودی عرضه می کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از جی اس ام، تنها چند ماه از عرضه جی 6 می‌گذرد اما کمپانی ال‌جی قصد دارد نسخه دیگری هم از این مدل عرضه کند. خبرگزاری کره‌ای etnews گزارشی دراین‌باره منتشر کرده و مدعی شده که ال‌جی می‌خواهد به‌زودی دو نسخه فرعی از جی 6 را روانه بازار کند. این دو گوشی جی 6 پلاس و جی 6 پرو نام دارند.

    گول این نام‌گذاری‌ها را نخورید و انتظار نداشته باشید این جی 6 تازه به پردازنده اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده باشد. تغییرات در این نسخه‌ها جزیی هستند و خلاف اسامی تازه ظاهر می‌شوند. گفته می‌شود که گوشی جی 6 پلاس 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و قابلیت شارژ بی‌سیم که در جی 6 اصلی وجود نداشت به آن افزوده‌شده. در جی 6 پرو هم شاهد کاهش حافظه داخلی از 64 به 32 گیگابایت خواهیم بود. تنها تفاوت چشمگیری که در این میان می‌توان به آن اشاره کرد قیمت این گوشی‌هاست. بر اساس این گزارش گوشی جی 6 پلاس و جی 6 پرو به ترتیب به قیمت 890 و 790 دلار عرضه می‌شوند درحالی‌که جی 6 اصلی به قیمت 800 دلار در کره جنوبی عرضه شد.

    تصمیم ال‌جی برای تولید این نسخه‌ها بخشی از برنامه این کمپانی برای نوسازی مدل‌های قبلی است. ال‌جی به‌زودی گوشی V30 را معرفی می‌کند. گفته‌شده که نسخه نوسازی شده این گوشی هم تا آخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود. ال‌جی همچنین قصد دارد گوشی‌های ارزان‌قیمتش را که در آینده نزدیک عرضه می‌کند تحت عنوان سری X بسازد و آن‌ها را کاملا از سری‌های پیشرفته و پرچم‌دارش جدا کند.

    سوالی که بعدازاین گزارش پیش می‌آید این است که وقتی تغییرات اعمال‌شده آن‌قدر ناچیز هستند چرا ال‌جی قصد دارد نسخه‌هایی با اسامی متفاوت معرفی کند؟ هنوز نمی‌دانیم دلیل این کار ترفندهای بازاریابی محصول است یا نه ولی این دو نسخه جدید از جی 6 تا آخر ماه جاری عرضه می‌شوند. این دو مدل تنها در کره عرضه نمی‌شوند بلکه طبق گزارش قرار است عرضه آن‌ها جهانی باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر