گوشی ال جی M۲۵۵ در FCC دیده شد

عصر کالا- اگر شما از طرفداران برند ال جی هستید و قصد خرید یک گوشی جدید را دارید، می‌توانید با محصول جدید این کمپانی که به زودی معرفی می‌شود آشنا شوید.

گوشی ال جی M۲۵۵ در FCC دیده شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  هم رسان ، این گوشی با نام ال جی M255 به تازگی در سایت FCC قرار گرفته است. طبق معمول FCC جز شماره مدل گوشی جزییات بیشتری از این دستگاه را منتشر نکرده است.
    این نکته را فراموش نکنید که شرکت ال جی به تازگی پرچم دار ال جی جی 6 را روانه بازار کرده است بنابراین گوشی ال جی M255 به احتمال زیاد یک گوشی میان رده یا پایین رده خواهد بود.

    ال جی معمولاً در سال دو گوشی پرچم دار را روانه بازار خواهد کرد که یک مدل از گوشی‌های سری G در ابتدای سال و یک مدل از سری گوشی‌های V در نیمه دوم سال معرفی می‌شود. اخیراً شایعاتی درباره گوشی ال جی V30 به گوش می‌رسد اما با توجه به اینکه گوشی ال جی جی 6 به تازگی عرضه شده بعید به نظر می‌رسد گوشی قرار گرفته در FCC گوشی V30 باشد.
    در هر حال یک گوشی پیش از عرضه و اجازه فروش در بازارهای آمریکا معمولاً باید تأییدیه FCC را دریافت کند. در نتیجه به احتمال زیاد به زودی مشخصات رسمی ال جی M255 منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جزییات مربوط به این گوشی اخبار بعدی ما در این خصوص را دنبال کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر