با App Scaling از نمایشگر ال‌جی G۶ نهایت لذت را ببرید

عصر کالا- ال‌جی G۶ تلفن هوشمند پیشرفته و ممتازی است که نهایت راحتی و آسایش را برای کاربر فراهم می‌کند. این تلفن همراه گستره وسیعی از امکانات کاربرپسند دارد که در این قسمت می‌خواهیم یکی از امکانات مفیدی که ممکن است تا به حال از قلم افتاده باشد را به شما آموزش دهیم.

با App Scaling از نمایشگر ال‌جی G۶ نهایت لذت را ببرید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اصفهان امروز؛ ال‌جی G6 تلفن هوشمند پیشرفته و ممتازی است که نهایت راحتی و آسایش را برای کاربر فراهم می‌کند. این تلفن همراه گستره وسیعی از امکانات کاربرپسند دارد که در این قسمت می‌خواهیم یکی از امکانات مفیدی که ممکن است تا به حال از قلم افتاده باشد را به شما آموزش دهیم.

     

    ال‌جی G6 نمایشگر بزرگ FullVision با نسبت تصویر 18:9 دارد. برای این که کاربران بتوانند بیشترین بهره را از این نمایشگر بزرگ ببرند قابلیتی را به شما معرفی می‌کنیم که حتماً خیلی به کارتان می‌آید:

    این قابلیت app scaling نام دارد که به کاربران امکان می‌دهد تا از نمایشگر FullVision بیشترین لذت ممکن را ببرند.

    اکنون این قابلیت را برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

     


    برنامه‌های کاربردی خود را برای بیشترین کاربری بهینه کنید

    ال‌جی G6 با نمایشگری بزرگ که به جای نسبت تصویر 16:9 از نسبت تصویر 18:9 برخوردار است قادر است اطلاعات بیشتری را در صفحه خود بگنجاند. بنابراین، این نمایشگر می‌تواند به دو مربع کامل تقسیم شود و شما در یک لحظه بتوانید چند کار را با هم انجام دهید و از بازی کردن با تلفن همراه خود لذت بیشتری ببرید.

    ال‌جی در حال همکاری نزدیک با برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی است تا برنامه‌های کاربردی بیشتری را معرفی کنند و محتوای جدیدتری برای نسبت تصویر 18:9 در این تلفن همراه هوشمند بسازند. برنامه‌های کاربردی که مخصوص نسبت تصویر 16:9 ساخته شده‌اند ممکن است در زمانی که روی تلفن هوشمندی که نمایشگر 18:9 دارد بریده شوند. خوشبختانه حالت app scaling ال‌جی به شما امکان می‌دهد که به صورت دستی تنظیمات هر برنامه کاربردی را برای سازگاری با این نمایشگر تغییر دهید. کلیدی که برای تنظیم نسبت تصویر تعبیه شده است هر زمان که برنامه کاربردی جدیدی نصب می‌شود به شما کمک می‌کند که تنظیمات را تغییر دهید.

    برای تنظیم app scaling، مراحل زیر را انجام دهید:

    بر روی آیکو تنظیمات یا setting ضربه بزنید.
    بر روی دکمه نمایشگر یا Display ضربه بزنید.
    بر روی گزینه app scaling ضربه بزنید.
    برنامه کاربردی مورد نظر برای تنظیم مقیاس تصویر را انتخاب کنید.
    حالا نسبت تصویر مورد نظر را انتخاب کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر