پیش بینی مایکروسافت برای سال ۲۰۲۷؛

کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند

تحول در جستجو در وب

عصر کالا- گروهی از محققان شرکت مایکروسافت پیش بینی های جالبی درباره آینده فناوری در یک دهه آینده ارایه کرده اند.

کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ورج، درحالی که همگان منتظر هستند تا با سپری شدن روزهای آتی سال 2016 پایان یافته و سال 2017 آغاز شود گروهی از محققان زن شرکت مایکروسافت که به ایده پردازی در عرصه های مختلف فناوری شهرت دارند پیش بینی هایی درباره آینده فناوری مطرح کرده اند.

    این 17 محقق در یک نظرسنجی شرکت کرده و درباره عرصه های مختلف علم و فناوری به اظهارنظر پرداخته اند. آنها از پردازش زبان طبیعی گرفته تا یادگیری ماشینی، نرم افزارهای کشاورزی و واقعیت مجازی نظراتشان را مطرح کرده اند.

    مار گونزالو فرانکو از محققان آزمایشگاه ردموند مایکروسافت گفت: معتقدم در آینده نزدیک فناوریهای حسگری پیشرفتهای قابل توجهی خواهد داشت.

    در همین حال سوزان دامایز از دانشمندان و مدیران ارشد این آزمایشگاه اظهار کرد: یادگیری عمیق نتایج به دست آمده جستجو در دنیای وب را ارتقا می بخشد. او همچنین معتقد است که شیوه های فعلی جستجو در دنیای اینترنت متحول می شود.

    آستا روزوی از دیگر محققان مایکروسافت نیز گفت: تا سال 2027 کشاورزان از هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت محصولاتشان استفاده خواهند کرد.

    وی در عین حال به این واقعیت اشاره می کند که پدیده هایی همچون خشکسالی، تغییرات جوی و فجایع طبیعی در یک دهه آینده وجود خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر