پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک

عصر کالا- اگر شما از مدل‌های قدیمی رایانه‌های مک بوک ایر یا مک بوک پرو استفاده می‌کنید و علاقه ای به خرید مک بوک جدید اپل هم ندارید، مایکروسافت برای ترغیب شما به استفاده از سرفیس پرو یا سرفیس بوک پیشنهادات جذابی دارد.

پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از هات هاردویر، مایکروسافت اعلام کرده که برای مدتی محدود به مالکان مک بوک ایر یا مک بوک پرو امکان می دهد تا با تخفیف 650 دلاری Surface Pro  یا  Surface Bookرا خریداری کنند و در عوض محصولات مک بوک های قدیمیشان را به مایکروسافت بدهند.

    این شرکت مدعی است با توجه به مزایای سرفیس در مقایسه با مک بوک کاربران قدیمی اپل حتما به تولیدات مایکروسافت مهاجرت خواهند کرد. مایکروسافت عمر بالای باتری سرفیس و کارکردهای متنوع آن را بهتر از مک بوک می داند.

    مایکروسافت مدعی است 97 درصد از کاربران Surface Pro 4  یا  Surface Bookاز قابلیت لمسی نمایشگر آن که ورود داده ها را تسهیل می کند، استفاده می کنند و این کاربران دیگر نمی توانند از لپ تاپ هایی استفاده کنند که نمایشگر لمسی نداشته باشند. Surface Pro 4  و Surface Bookدارای قلم های مخصوص برای ترسیم تصاویر و ورود اطلاعات هم هستند.

    اپل هنوز اصرار دارد که عرضه نمایشگرهای لمسی بر روی نوت بوک ها و رایانه های رومیزی اقدامی ضروری و متناسب با وضعیت بدن انسان نیست و تنها راضی شده که برای مک بوک پروهای 13 و 15 اینچی از قابلیتی موسوم به تاچ بار استفاده کند که یک نوار لمسی در بالای صفحه کلید است که در تولیدات قبلی اپل هم وجود داشت. همچنین امکان اجرای دستورات مخصوص برنامه‌های مختلف با استفاده از این نوار لمسی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر